וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "חושב בכל יום מה יקרה אם לא אזכה באליפות"

קפטן ליברפול חושש מהיום שבו יפרוש ללא התואר, אבל משוכנע שזה עדיין אפשרי: "יש לנו את הסגל החזק ביותר מזה שנים"

תחשבו כמה תסכול מצטבר אצל שחקן כמו סטיבן ג'רארד, שנשאר נאמן במשך שנים לליברפול, אבל לא זוכה לטעום בכל השנים הללו זכייה באליפות. הקפטן הנצחי של האדומים צוטט היום (חמישי) בתקשורת האנגלית והודה שהוא יהיה מוטרד כל חייו אם לא יזכה בתואר הנכסף.

ג'רארד בן ה-31 כבר הספיק לזכות בליגת האלופות, בגביע אופ"א, בגביע האנגלי ובגביע הליגה, אבל עדיין חסרה לו אליפות עם ליברפול. למרות זאת, הוא עדיין מאמין שהוא יכול לעשות את זה. "זה משהו שאני חושב עליו בכל יום", סיפר ג'רארד. "אני תמיד חושב על החלום לזכות בזה, או על האכזבה אם אני מעולם לא אזכה. כמובן שזו תהיה אכזבה עצומה אם זה לא יקרה. לשחק בליברפול משהו כמו 14 או 15 שנים עד שאפרוש ולא לזכות זה יגרום פשוט לאכזבה ענקית. זה יהיה חבל מאוד".

למרות המחשבה המדכדכת, ג'רארד משוכנע שליברפול יכולה לעשות את זה בשנים הקרובות. "עם הסגל שיש לנו עכשיו, אם נמשיך להשתפר ולהתקדם ונמשיך עם זה בשנים הקרובות, אני חושב שיהיה לנו סיכוי טוב להיות אלופים". על הסגל הנוכחי, הוסיף: "זה היה נהדר לראות הרבה שחקנים מצטרפים. זה לא קרה רק במהלך הקיץ.

"היה את לואיס סוארס ואנדי קארול, שעדיין מרגישים כמו שחקנים חדשים מכיוון שהם הגיעו באמצע העונה שעברה", המשיך הקשר הוותיק לנתח. "מאז צירפנו את צ'רלי אדם, ג'ורדן הנדרסון, קרייג בלאמי, סטיוארט דאונינג וסבסטיאן קואטס. רובם הם מובילים בריטים חזקים, שמכירים היטב את הליגה. יש להם איכויות. הסגל נראה חזק יותר, כנראה החזק ביותר שהיה לנו במשך שנים. הכלים נמצאים שם. אנחנו צריכים לעבוד חזק, להתמקד בכל משחק ולנסות לבנות על מה שהראינו ב-20 ומשהו משחקים האחרונים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully