וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: האיראנים מעכבים את הזר של מכבי ת"א

מילוש מיטרוביץ' הסרבי אמור לחזק את הצהובים בגביע האתגר האירופי, אבל קבוצתו הקודמת סמגהאר מערימה קשיים

קבוצת הכדוריד של מכבי תל אביב ממתינה כמעט 10 ימים לשחרור הבינלאומי של השחקן הסרבי מילוש מיטרוביץ', שכבר מתאמן עם הקבוצה ואמור לחזק אותה לקראת צמד המשחקים מול אנקרהספור הטורקית, בגביע האתגר האירופי בסוף השבוע הבא. הבעיה היא שהתאחדות הכדוריד באיראן עדיין לא חותמת עליו.

איגוד הכדוריד בישראל העביר את דמי הרישום עבור העברת השחקן להתאחדות הכדוריד הבינלאומית לפני למעלה משבוע, אבל גם שם לא מבינים את פשר העיכוב בחתימה על טופס השחרור. התשובה הרשמית שהועברה היא שהאיראנים טענו כי ברשותם חשבון בנק להעביר אליו את הכסף שנשלח. השחקן אף הציג את חוזהו שהסתיים באיראן, בה שיחק במשך חודשיים בקבוצת סמגהאר, ובהתאחדות הבינלאומית הבטיחו להעביר דרישה מיידית לאיראנים לחתום על השחרור. במכבי תל אביב מקווים שהדבר יקרה בסוף השבוע, שכן יום שני הוא המועד האחרון לרשום את השחקן לצמד המשחקים בסיבוב השלישי של גביע האתגר.

יו"ר מכבי תל אביב, אייל פרוילינגר: "כשהעברנו תחילה את השאלה לגבי מעמדו, האיראנים הגיבו מהר מאוד וציינו שהוא לא תחת חוזה. הבקשה לטופס שחרור והכסף עבור הטיפול בו כבר הועברו, ולפי החוק הובהר לנו שתוך 15 ימים הם חייבים לשחרר אותו. אנחנו רוצים להאמין שהם לא מושכים את הזמן בכוונה. ביקשתי גם מדורון שמחי, יו"ר האיגוד, שנמצא בקונגרס האירופי בוינה, שיבקש את התערבותם כדי לקדם את השחרור הבינלאומי כדי שהשחקן יוכל לצאת איתנו ולשחק בטורקיה".

אם השיחרור של מיטרוביץ' יגיע הוא יהיה הזר הרביעי של הקבוצה, בנוסף לזנגה ג'ורג'ביץ' השוער, נובאק בוסקוביץ' ו-ואדים ויריץ'. אגב, לפני חודשיים גם היה עיכוב בשיחרור הבינלאומי של בויאן בוטוליה ששיחק בלבנון.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully