וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויאן שראנוב: "קטן השחקן הטוב בישראל, מנהיג אמיתי"

16.11.2011 / 16:28

שוער מכבי חיפה דיבר על דוידוביץ' ("כל הזמן לומד ממנו") ועל התאקלמותו: "עד עכשיו אני בסדר, אבל אני מסוגל להרבה יותר"

בצל המתיחות בין שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' למאמן אלישע לוי, נראה כי השוער הנוסף של הירוקים, בויאן שראנוב, למד מהר מאוד את הליגה בישראל. בראיון שהעניק לאתר האוהדים של מכבי חיפה MHFC, דיבר הסרבי על היחסים עם דוידוביץ', על מאמנו ועל ההשוואה בין הכדורגל הישראלי לסרבי. "עד שהגעתי לא הכרתי את הכדורגל בישראל, אבל את מכבי חיפה כן", סיפר השוער. "התייעצתי עם סאבו פביצ'ביץ' ואיביצ'ה אלייב. אמרו לי שמכבי חיפה זה מועדון גדול בישראל ואני חייב להגיע. הליגה בסרביה ובישראל ברמה מאוד דומה, לכל ליגה היתרונות והחסרונות שלה. הכדורגל בישראל מהיר יותר, פה זה מאלץ אותי להיות חד במחשבה וזריז בתגובות".

"מכבי חיפה, מכבי והפועל תל אביב ועירוני קריית שמונה שמשחקת ממש יפה, מועמדות לאליפות", ענה שראנוב על השאלה מי המועמדות שלו לאליפות, "מלבד ההפסד שלנו ראיתי אותם בעוד שניים, שלושה משחקים. הם קבוצה נהדרת ושמחה. כיף לראות אותם. השחקן הכי טוב אצלנו הוא יניב קטן. הוא השחקן הטוב בישראל. הוא אדם טוב, שחקן מצוין ובעיקר מנהיג הוא קפטן אמיתי. ממועדונים אחרים אני אוהב את קולאוטי ומדוניאנין ממכבי תל אביב". על השחקנים הצעירים בקבוצה אמר: "הצעירים שלנו מצוינים. טואטחה מגן שמאלי צעיר מאוד שמפתיע אותי ביכולות שלו. סארי רק עונה ראשונה בבוגרים, מדהים איזה ביטחון יש לו. ורד וגולסה ישחקו ברמות הגבוהות של אירופה. אם הם ישחקו עדו שנתיים יחד, הם יקחו את מכבי חיפה לליגת האלופות. יש לנו קבוצה מצוינת ונוכיח שאפשר להצליח בליגה ובאירופה במקביל. נעשה הכל להעפיל שלב באירופה ולזכות באליפות".

על אלישע לוי: "מלבד זה שהוא מאמן מצוין הוא כמו פסיכולוג. אין הרבה מאמנים שאחרי הפסדים ולחץ יודעים להרגיע ולשמור את כולם ביחד. אני לא מתפלא שהוא לקח בשלוש שנים שתי אליפויות. הוא מבין את השחקנים". לגבי היכולת שלו הוסיף: "עד עכשיו אני בסדר. עוד לא הצגתי את מלוא היכולת שלי. אני מסוגל להרבה יותר. אני משתדל להשתפר ממשחק למשחק. ארבעה חודשים בישראל, ואני מתאקלם ומאמין שלא יצטערו שהביאו אותי למכבי חיפה. המשחק הטוב ביותר שלי העונה היה ניצחון החוץ בנתניה, 1:4. היה לי משחק טוב כמו לקבוצה. היו לי כמה עצירות טובות. אני גם יודע להיות אגרסיבי ורע כשצריך. במקלחת אני שוטף את זה וחוזר להיות שקט ורגוע. כיום השוערים לא חייבים להיות משוגעים, שוער צריך להיות מפוקס וחכם, לקרוא מהלכים ולהיות דרוך ומוכן".

בהמשך נשאל השוער על התנודות ביכולת של הקבוצה. "אין ספק שיש לנו עליות וירידות ביכולת. זו עובדה וכולם רואים את זה. יש פה קבוצה חדשה, הבנתי שעזבו כאן 7-8 שחקנים ובאו עשרה בעיקר צעירים. זו הסיבה לעליות ולירידות ביכולת לדעתי. אני מאמין שאם נצליח לנצח 2-3 משחקים ברציפות כולנו ובעיקר הצעירים יצברו ביטחון וזה יחזיר אותנו למאבק". על היחסים עם דוידוביץ': "מערכת היחסים שלי עם ניר דוידוביץ' מצוינת, אני מחבב אותו מאוד. אנחנו מדברים המון והוא עוזר לי. אנחנו מתאמנים יחד כבר ארבעה חודשים ואני כל הזמן לומד ממנו. הוא שוער מצוין עם ניסיון רב וזו הזדמנות מצוינת בשבילי ללמוד ממנו. גיורא אנטמן הוא מאסטר באימון שוערים. מהאימון הראשון שמים לזה לב. כל יחידת אימון היא חוויה בפני עצמה. אני אדם ריאלי, לא חולם להחליף את קסיאס בריאל מדריד אלא מרוכז בהצלחת הקבוצה שלי וחושב איך אני עוזר לה לנצח במשחק הקרוב".

לסיום דיבר השוער על נבחרת ישראל. "יש לכם שחקנים מצוינים. יוסי בניון, טל בן חיים, דודו אוואט, רפאלוב, גולסה. נבחרת ברמה גבוהה שתעלה לטורניר גדול רק אם כולם יהיו כמו משפחה אחת, יילחמו אחד בשביל השני, כולם להתגבש מהר ולהיות יחידה אחת, רק ככה עולים לטורניר גדול".

באלופה ציניים לגבי ספסולו של ניר דוידוביץ'

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully