וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשלח נציג לדיון בהרחקתו של סארי פלאח

16.11.2011 / 9:13

הירוקים חוששים שהבלם יושעה לכמה משחקי ליגה. בקבוצה הגיבו בציניות על ספסול דוידוביץ': "הוא מתאושש, חשוב שינוח”

מכבי חיפה החליטה הבוקר (רביעי) לשלוח נציג משלה לועדת המשמעת שעורכת ההתאחדות לסארי פלאח בעקבות הרחקתו במדי הנבחרת האולימפית. חיפה החליטה שהנציג בדיון יהיה אדורם קייסי, שייצג את פלאח יחד עם מנהל הנבחרת אלי רוזן.

המשמעות היא ככל הנראה שחיפה ערה לעובדה שבית הדין עשוי להרחיק את פלאח ממשחקים בליגה, ולכן היא צפויה להציג טיעונים משלה בפני דייני בית הדין, למרות החלטתה המוקדמות יותר שלא להתערב בדיון. שחקנים בקבוצה התייחסו לנושא ואמרו: "זו החלטה נבונה, כי קיים חשש שהדבר יפגע בקבוצה".

"דוידוביץ' הוא זה שגרם למצב הזה. ההחלטה אתמול הייתה מקצועית בלבד, הוא גם מתאושש מפציעה וחשוב שינוח", כך הגיב אמש גורם במכבי חיפה, כנראה בציניות, על ההחלטה לספסל את השוער במשחק האימון מול קבוצת הנוער. בחיפה סיפרו כי אלישע לוי אמנם הבהיר לשוער שספג קנס כי התקרית לפני המשחק מול בני יהודה מאחוריהם, אך נראה כי הוא "לא שכח את התרומה של דוידוביץ' למה שקורה בקבוצה".

בחיפה גיבו את ההחלטה של אלישע לוי לערוך אסיפה סוערת. כזכור, אתמול אמר המאמן לשחקנים: "בימים האחרונים שחקנים מוציאים דברים שלא לרוחי. כנראה שאני משחרר לכם את החבל יותר מדי. אני אעשה את כל המאמצים כדי להגיע לאיש שמדליף. יש גבול". שחקן בקבוצה אמר: "אלישע מנסה לעשות סדר במה שקורה במועדון ובצדק. אם נאבד את חדר ההלבשה, יהיה קשה לקחת אליפות. בכל פעם שהוא היה צריך את קטן הוא היה שם בשביל לעשות סדר ולעזור לזה לקרות". מקורבים לקטן טענו כי נכון לעכשיו לא צפויה כל פגישה בימים הקרובים עם ניר דוידוביץ'. כפי שפורסם בשבוע שעבר, השוער עשוי למצוא את עצמו מחוץ לסגל מול בית"ר ירושלים.

השיחה המרכזית שהתנהלה אמש בחדר ההלבשה של חיפה התנהלה סביב פרשת החגורות, שפורסמה אתמול בוואלה! ספורט. השחקנים העריכו כי זאת הסיבה לכך שלוי ערך אתמול את האסיפה. אנדריי פיליאבסקי שנחת אתמול בישראל סירב להגיב, אך אמר למקורביו: "זה מעשה חמור. הייתי מופתע מאוד כשראיתי שחקנים עם פריטי הלבוש שלי. אני שמח שזה מאחוריי".

למרות הניצחון אמש (1:2, דלה ימפולסקי וסארי פלאח), שחקנים בקבוצה טענו אתמול כי קבוצת הנוער שלטה במחצית הראשונה. בין השחקנים הבולטים בקבוצת הנוער היה הקשר הליטאי מרטינס דפקוס, שעשוי להשתלב בעונה הבאה בקבוצה הבוגרת. במועדון ציינו לטובה את ערן רוזנבאום, דור כוכב, שאדי שעבאן ואסמעיל ריאן, שכבש את שער היתרון. החלוץ מוחמד גדיר, שאמור ליזום בקרוב שיחה עם אלישע לוי, עשוי להשתלב כבר במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים. אייל גולסה אמור לשוב להרכב במידה ויהיה כשיר במאת האחוזים. גוסטבו בוקולי ינסה לקיים מחר אימון מלא, בתקווה שיוכל לפתוח במשחק. בוקולי, כזכור, לא מתאמן מתחילת השבוע בגלל רגישות בשריר התאומים.

אלישע לוי: "אני משחרר את החבל יותר מדי"
פרטי לבוש של פיליאבסקי נעלמו לו במפתיע
מכבי חיפה בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully