וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אני משחרר את החבל יותר מדי"

15.11.2011 / 17:03

אלישע לוי תקף באסיפה שערך בעקבות הדלפות: "שחקנים מוציאים דברים שלא לרוחי". דוידוביץ' סופסל, יוצא מהסגל?

סדרת החינוך של אלישע לוי לניר דוידוביץ' לא מסתיימת. אחרי שהשוער הוותיק נקנס בשבוע שעבר, החליט מאמן מכבי חיפה להשאירו על הספסל היום (שלישי) כשהקבוצה הבוגרת ניצחה 1:2 במשחק אימון את קבוצת הנוער. בויאן שראנוב היה האיש שפתח בין הקורות, כשמי שנכנס במקומו במהלך המשחק היה השוער השלישי אסף מנדס. כפי שפורסם בשבוע שעבר, דוידוביץ' עשוי להישאר מחוץ לסגל במשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני, בעקבות התנהגותו במחזור הקודם, כשלא ערך חימום במחצית המשחק נגד בני יהודה.

עוד לפני האימון, כינס אלישע לוי את שחקני הקבוצה וערך להם אסיפה. הדברים שנאמרו בה היו קשים מאוד, ושחקני הקבוצה טענו כי מאמנם נראה כעוס במיוחד. "תמיד טוב לפתוח בבשורות הטובות, אז נאחל מזל טוב לגיורא אנטמן שחוגג היום יום הולדת", פתח את האסיפה. "ועכשיו, במעבר חד, נעבור לבשורות הרעות: בימים האחרונים שחקנים מוציאים דברים שלא לרוחי. אנחנו כמו משפחה ולא אתן לזה לקרות, שאתם תדליפו אחד על השני. כנראה שאני משחרר לכם את החבל יותר מדי. אני אעשה את כל המאמצים כדי להגיע לאיש שמדליף. יש גבול". במועדון העריכו כי אחת הסיבות לאסיפה הייתה פרשת החגורות, שפורסמה כאן אתמול.

במשחק עצמו, כאמור, השיגה הקבוצה הבוגרת ניצחון. מי שכבשו את השערים הם סארי פלאח ודלה ימפולסקי, שניים מגיבורי פרשת החגורות המביכה, בה הם רכשו פריטי לבוש שנלקחו על ידי אחד מעובדי המועדון מביתו של אנדריי פיליאבסקי. הבלם הצעיר לא פתח בהרכב, אבל כבש בנגיחה את השער השני. גם עידן ורד עלה כמחליף, כשימפולסקי תפס את מקומו, השלים 90 דקות והבקיע. גוסטבו בוקולי עדיין סוחב פציעה ולא שותף. איסמעיל ריאן היה הכובש של קבוצת הנוער.

אוראל דגני פתח במרכז ההגנה במקום פלאח, שכידוע יועמד לדין בהתאחדות לכדורגל בעקבות הרחקתו במשחק הנבחרת הצעירה. אם בהתאחדות יחליטו להענישו בצורה חמורה, השחקן עלול לעמוד לדין גם בקבוצה. אחת ההוכחות לכך היא הוצאתו מההרכב במשחק האימון מול הנוער, כשבצוות המקצועי כבר נערכים לעובדה שיספוג עונש הרחקה מההתאחדות.

בשבוע שעבר פרסמנו כי דוידוביץ' עלול לאבד את מקומו בסגל

מבוכה גדולה במכבי חיפה בעקבות פרשת החגורות

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully