וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: הקבוצה תנסה לצרף קשר אחורי בינואר

16.11.2011 / 15:47

הזהובים עדיין לא יודעים מה יהיו המשאבים הכספיים לצורך החיזוק. דן מורי שחזר מפציעה יחזור להרכב נגד קרית שמונה

בבני יהודה כבר מתחילים להיערך לחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, ומסתמן שבצוות המקצועי התקבלה החלטה עקרונית לצרף מספר שחקני חיזוק לסגל. העמדה הכי בוערת היא עמדת הקישור האחורי בשל העובדה שנכון להיום למאמן יוסי אבוקסיס יש רק שני קשרים אחוריים טבעיים בסגל, חסן אבו זייד והליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס.

בקבוצה ינסו למצוא קשר אחורי נוסף שיתגבר את מרכז המגרש, והדברים תלויים כמובן במשאבים הכספיים שיעמדו לרשות הקבוצה בינואר, כשעדיין לא ברור אם זה יהיה שחקן ישראלי או זר חדש שיגיע על חשבון אחד הזרים שנמצאים כיום בקבוצה. במידה והדברים יתאפשרו מבחינה כספית, ינסו בבני יהודה לצרף שחקן נוסף גם לחלק הקדמי.

בתוך כך המשיכה הבוקר (רביעי) הקבוצה בהכנות לקראת משחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה בשבת בשכונת התקוה, אחרי שהמשחק עבר בשל השזרוע בבלומפילד. לצד ההכנות המקצועיות, עמלים במועדון גם על הצד הלוגיסטי ועל הכנתו של המגרש בשכונה. ביממה האחרונה התעוררה בעיה לאחר שנציגי המשטרה דרשו את התקנתה של מערכת אלקטרונית לספירת קהל, כשבלעדיה לא יהיה אפשר לקיים את המשחק באיצטדיון המיתולוגי.

המערכת האלקטרונית הזו קיימת במספר יציעים בשכונה, ובמשטרה העמידו דרישה להתקינה גם ביציעים 5 ו-6. בבני יהודה הביעו פליאה על הדרישה שכן כיום קיימת מערכת אלקטרונית שכזו רק באצטדיון רמת גן ובקרית אליעזר, כשבשאר המגרשים נערכת ספירת הקהל בשיטה ידנית. יחד עם זאת נעשו בבני יהודה מאמצים רבים להתקין את המערכת הנדרשת, והיום הסתיימו עבודות ההתקנה. כעת ממתינים לאישור סופי מגורמי המשטרה ואז גם תתחדש מכירת הכרטיסים לקראת המשחק, שהופסקה בשלב זה. כזכור אישרה המשטרה את כניסתם של 3,000 צופים בלבד להתמודדות.

בחלק המקצועי נראה כי אבוקסיס יערוך לפחות שינוי אחד בהרכב כאשר דן מורי שהחלים מפציעה ושב לאימונים מלאים, יפתח במרכז ההגנה על חשבונו של גל כהן. צמד הזרים פדרו גלבאן ודינו אנדלובו ששבו מחופשות בארצם, יעמדו לרשות המאמן ושניהם צפויים לפתוח בהרכב.

בני יהודה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully