וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון פנתה לארגון המאמנים כדי לחפש מאמן

16.11.2011 / 13:09

עד שלא ייפתרו המחלוקות, ביקש מאיר יצחקי מאמנון רז אישור לחפש מאמן שיחליף את מומי זפרן, שממשיך לא להגיע לאימונים

בעירוני ניר רמת השרון מייחלים כבר לרגע שהסיפור הבלתי נגמר עם מומי זפרן יהיה מאחוריהם. לאחר שאתמול (שלישי) התקרבו הצדדים להבנות, והבעלים מאיר יצחקי הציע לעורך הדין של מומי זפרן את משכורות חודש נובמבר ודצמבר, עדיין ישנו פער עבור חודש ינואר. עורך הדין של זפרן שי אליאס דורש את התשלום גם עבור החודש הזה ובמידה ולא יסכים להצעתו של יצחקי, ייתכן פיצוץ נוסף ומעבר לבוררות. אגב, בייעוץ משפטי שקיבל יצחקי נאמר לו בוודאות כי זפרן לא פוטר ועליו להתייצב לאימונים.

בינתיים, כל עוד יש מחלוקת וזפרן אינו מגיע לאימונים, ביקש מאיר יצחקי מיושב ראש אירגון המאמנים אמנון רז אישור להתחיל ולחפש מאמן חדש שיעמוד על הקווים. בשלב זה אמנון רז מפציר בשני הצדדים להגיע להבנות ולהסכמה לגבי גובה הפיצוי ולסיים יפה את הדברים, אך במידה ולא ייעשה כן רז ייתן ליצחקי את האישור המיוחל, והדרך היחידה של זפרן לקבל את הכספים תהיה דרך בוררות.

מי שלא מרוצים מהסאגה בלשון המעטה הם שחקני הקבוצה, שחוששים שהדברים ישפיעו על המשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב. "יש לנו אולי את המשחק הכי קשה בליגה וקשה מאוד להתרכז בכדורגל עם כל הכותרות האלה" אומר שחקן בקבוצה, "זה מועדון שקט, ביתי וחם וזה כל היתרון שלו, אני לא יודע איך פתאום בשבוע הכל התהפך. חייבים להחזיר את השקט למועדון, אחרת זה יפגע בנו".

רמת השרון: הקבוצה ומומי זפרן קרובים לסיכום על פרידה
עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully