וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: הקבוצה ומומי זפרן קרובים לסיכום על פרידה

15.11.2011 / 20:24

הבעלים מאיר יצחקי נפגש עם עו"ד של המאמן והסכים לתת לו משכורות של חודשיים נוספים. בני טבק צפוי להתמנות למאמן

לאחר מספר שבועות של אי שקט, התקרבו היום (שלישי) עירוני רמת השרון ומומי זפרן להבנות בנוגע לסיום דרכו בקבוצה. הבעלים של הקבוצה, מאיר יצחקי, נפגש הערב עם נציגו של זפרן עו"ד שי אליאס בנוגע להפסקת עבודתו של המאמן ומתוך רצון לסגור את הסיפור ולפתוח דף חדש בין הצדדים הציע כי זפרן יקבל שתי משכורות נוספות עבור חודשים נובמבר ודצמבר ויסיים את שירותיו בקבוצה. זפרן צפוי להשיב על ההצעה ביממה הקרובה כששני הצדדים מבהירים כי יש רצון גדול להגיע לסיום הסאגה ולגמור עם ה"דם רע" בין הצדדים.

כזכור, היום הייתה אמורה להיערך אחר הצהריים פגישה משולשת בין ראש העיר איציק רוכברגר, זפרן ויצחקי במטרה ליישר את ההדורים, אך עו"ד אליאס התקשר לראש העיר, ביטל את הפגישה וביקש להגיע להבנות כספיות. הוכברגר כעס על הדברים ואמר לאחר מכן: "אני לא מתעסק בשום מו"מ כספי. אני באתי לקרב לבבות ולנסות אפילו להחזיר את מומי לקבוצה אבל עד כאן, אני לא מתעסק בזה יותר".

מי שאמור להתמנות למאמנה של הקבוצה במקומו של זפרן הוא בני טבק, שהוכברגר מאוד היה רוצה לראות אותו בקבוצה ונראה שהבעלים מאיר יצחקי יסכים לכך. בכל מקרה, איזה מאמן שלא יהיה יעשה זאת כשמנחם קורצקי ישמש כעוזרו כשגם אלון מזרחי עשוי להצטרף לצוות המקצועי כמאמן חלוצים.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully