וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "קוסטה ריקה הייתה יותר טובה מאיתנו"

ספרד בהלם מהתיקו המביך. לב: "הולנד הייתה המומה מהיכולת שלנו". ואן בומל: "לא נילחץ". פראנדלי: "נצטרך להשתפר ביורו"

בזמן שארבעת הכרטיסים האחרונים ליורו 2012 חולקו אמש (שלישי) נערכו ברחבי בעולם כמה משחקי ידידות מרתקים שהצביעו על הכושר של המועמדות לזכייה בטורניר. המרשימה מכולן הייתה גרמניה, שהביסה 0:3 את הולנד בהמבורג ומיצבה את מעמדה כפייבוריטית לקראת משחקי הקיץ בפולין ואוקראינה.

"אנחנו יכולים להיות מרוצים מאוד, לא רק מהמשחק הזה אלא מכל השנה האחרונה", סיכם יואכים לב. "שיחקנו עם הרבה התלהבות וברק, והולנד נראתה המומה מהיכולת שלנו. הקישור וההתקפה הצטיינו במיוחד, וההולנדים כמעט ולא סיכנו את השער שלנו".

מהעבר השני הצביע מארק ואן בומל על חסרונם של אריאן רובן, רובין ואן פרסי, רפאל ואן דר וארט ואיברהים אפלאי כסיבה לתבוסת ההולנדים: "אין שום סיבה להילחץ מהמשחק הזה. אנחנו עדיין על המסלול הנכון. התוצאות שלנו במשחקים האחרונים לא היו כמצופה, אבל אנחנו משחקים ללא כמה שחקני מפתח ואסור להתעלם מכך. כשכולם יהיו כשירים יצטרכו לקחת אותנו בחשבון יחד עם שאר המועמדות ביורו".

מי שמתחילה להילחץ מהגמגום המתמשך שלה היא ספרד, שחילצה בקושי 2:2 מול קוסטה ריקה בסן חוזה, שלושה ימים אחרי ההפסד בוומבלי לאנגליה. "קוסטה ריקה הייתה יותר טובה מאיתנו", הודה ויסנטה דל בוסקה. "הם התגוננו היטב והצליחו במשימה שלהם. היום אסור לזלזל באף יריבה ולהניח מראש שתנצח בשום משחק".

גם איטליה איכזבה עם הפסד 1:0 לאורוגוואי באולימפיקו ברומא, וצ'זארה פראנדלי תירץ: "זו תוצאה לא הוגנת מבחינתנו כי אני חושב ששיחקנו טוב, אבל פגשנו יריבה חזקה מאוד, שלחצה אותנו מן הפתיחה. נצטרך להשתפר מאוד כדי להצליח ביורו". מריו באלוטלי דווקא הקפיד לא להנמיך ציפיות: "אנחנו נוסעים לאוקראינה ופולין כדי לזכות בטורניר, וכל תוצאה אחרת תהיה סוף העולם מבחינתנו".

בצד המנצח היה אוסקר טבארס, שחגג ניצחון יוקרתי ואמר: "לניצחון הזה יש משמעות מיוחדת עבור אורוגוואי, והוא מסיים שנה חשובה בשביל הנבחרת. כעת חשוב שנשמור על המומנטום גם לשנה הבאה".

בוומבלי המשיכה אנגליה בהתקדמות שלה אחרי הניצחון על ספרד עם 0:1 קטן על שבדיה, ופאביו קאפלו המשיך להתלהב מהצעירים: "היה חשוב לי לראות את פיל ג'ונס, קייל ווקר וג'ק רודוול מתמודדים גם מול קבוצה מאורגנת במיוחד שקשה לשחק נגדה. אני חושב ששלושתם עמדו מצוין באתגר, ואני שמח שמצאתי את הדבר החדש שחיפשתי במשחקי הידידות האלה".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully