וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "המשחק מול גרנאדה הוא כמו גמר"

שוער מאיורקה מביט לעבר קרב התחתית החשוב שייערך ביום ראשון: "אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב עם 22 נקודות לפחות"

בזמן שכולם מתרכזים במשחקי הפלייאוף לקראת יורו 2012, דודו אוואט, שוער נבחרת ישראל, כבר מתכונן למשחק החשוב של מאיורקה בליגה מול גרנאדה. למרות ארבעה שערים בפנדלים של תומר חמד, מאיורקה עדיין לא ניצחה מאז התפטרותו של מיכאל לאודרופ - רצף שנמשך כבר שישה מחזורים. אוואט מקווה שהמזל ישתנה ביום ראשון, כשקבוצתו המקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד אחרי 11 משחקים, תתארח אצל המדורגת לפני אחרונה.

"מדובר במשחק חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות, ונצטרך להתייחס למפגש הזה כמו אל גמר", אמר השוער במסיבת עיתונאים של המועדון. "המטרה שלנו היא לסיים את הסיבוב הראשון עם 22 נקודות לפחות, כך שאנחנו חייבים את הנקודות. אנחנו עובדים קשה ורוצים להביא למאמן חואקין קפארוס ניצחון ראשון".

אוואט ניסה להסביר את חוסר היציבות של מאיורקה: "אף פעם אי אפשר לדעת מול מי ננצח או נפסיד. עשינו תיקו מול ולנסיה, אתלטיק מדריד וסביליה, אבל הפסדנו לספורטינג חיחון. לכן, מעכשיו כל משחק הוא קריטי מבחינתנו".

על החלוץ מרווין אוגונג'ימי, שהגיע מגנק ויוכל לשחק רק החל מחודש ינואר, אמר השוער: "כל עזרה לקבוצה תתקבל בברכה. קיבלנו אותו בזרועות פתוחות, כמו שאנחנו מתייחסים לכל שחקן חדש שמצטרף אלינו".

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully