וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א ניצחה את מלאגה 66:77

עוד ביורוליג: אולימפיאקוס השיגה ניצחון נדיר על נאנסי, פנרבחצ'ה/אולקר ניצחה את קאנטו, בילבאו גברה על קאחה

ארבעה מחזורים, וכרגיל לא מעט הפתעות, כבר מאחורינו ביורוליג והערב (רביעי) נפתח המחזור החמישי במפעל היוקרתי ביותר של הכדורסל האירופי. צסק"א מוסקבה שמרה על המאזן המושלם שלה, כשעצרה קאמבק של מלאגה ברבע האחרון בדרך לניצחון 66:77. באותו הבית חזרה אולימפיאקוס לחיים עם ניצחון 78:91 על נאנסי בבית, בעוד KK זאגרב השיגה את ניצחון הבכורה שלה ביורוליג עם 78:80 נאה על ז'לגיריס קובנה. בדרבי הבאסקי הלוהט של הלילה הפתיעה בילבאו כשגברה על קאחה לבוראל 84:89, ופנרבחצ'ה/אולקר סוף סוף מצאה את עצמה כשהשיגה ניצחון ביתי מול קאנטו החזקה 83:85 לאחר הארכה.

בית א'

קאחה לבוראל - בילבאו 89:84

איזה דרבי לוהט קיבלנו, והוא לא איכזב לרגע. בילבאו השתיקה את האוהדים בפתיחה וטסה ליתרון שבע, כשהיא נראית בשליטה גמורה. מירצה טלטוביץ' וחבריו החלו להתעורר, ויחד עם פריג'יוני הוליך את קאחה למהפך ברבע האחרון, ויתרון 5, ארבע דקות לסיום. נגמר? ממש לא. ריצת 0:11 בשתי הדקות האחרונות של האורחים הותירה את אוהדי קאחה בהלם, כשמומברו, באניץ' ו-ואסילאידיס עשו ככל העולה על רוחם, ועלו ליתרון 6, שניות לסיום והבטיחו לעצמם את הניצחון. ואסילאידיס הוליך את קלעי בילבאו עם 21 (6 מ-8 מהשדה), אלכס מומברו תרם 14. מירצה טלטוביץ' היה ענק עם 26 ו-8 ריבאונדים, פאבלו פריג'יוני הוסיף 17 (3 מ-9 לשלוש) שלא הספיקו.

אולימפיאקוס - נאנסי 78:91

איזו אנחת רווחה נשמעה הערב בפיראוס. הקבוצה היוונית שהיתה המאכזבת ביותר עד כה ביורוליג עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים שלה השיגה ניצחון ביתי חשוב, שאולי יתחיל לשנות את המומנטום של האדומים. אולימפיאקוס פתחה בטירוף וקלעה 30 נקודות ברבע הראשון, אבל נתקעה על 10 בלבד ברבע השני והוליכה רק ב-4 במחצית. ספאנוליס ניהל מצויין את המשחק של המארחים והטיס אותם ל-16:27 ברבע השלישי. נאנסי עוד עשתה ניסיון אחרון לחזור, עם 0:5 בפתיחת הרבע האחרון, אבל ספאנוליס בשלשה גדולה שלוש דקות לסיום הקפיץ את היתרון ל-12, וזה כבר הספיק ליוונים. ספאנוליס סיים עם 26 (4 מ-6 לשלוש), חילק 6 אסיסטים אבל גם איבד 9 פעמים. אדריאן מורמן קלע 20 למפסידים.

פנרבחצ'ה/אולקר - קאנטו (83:85 (בהארכה)

חייבים לתת קרדיט לקבוצה האיטלקית, שאמנם לא יצאה עם ניצחון, אבל ממשיכה להוכיח שהיא עוד תלך רחוק העונה. הטורקים לעומת זאת רושמים ניצחון קריטי אחרי מאזן 2:2, כשהפסד בהחלט היה מסך אותם בהמשך. כצפוי, המשחק בין השתיים היה קרב חפירות, והאורחים היו הראשונים לתפוס את היתרון, תוך שהם מקבלים שתי שלשות של מארטן לאונן שהעניק להם יתרון 5. עומר אונן החזיק את הטורקים במשחק במחצית הראשונה, בעוד קאנטו ירדה ביתרון 3 בהפסקה. ברבע השלישי הצליחה פנר להתעורר מהתרדמת, ובעזרתו של בוגדנוביץ' נטלה את היתרון וברחה עד יתרון 9 ברבע האחרון, אבל קאנטו לא אמרה את המילה האחרונה.

עבירה טכנית של הטורקים איפשרה לאורחים לצמק מהקו, ומיקוב כבר צימק לנקודה בלבד, דקה וחצי לסיום. אוגוז סאבס כבר העלה ל-3, אבל שלשה של ניקולס מאצרינו קבעה שיויון, 9 שניות לסיום, והחטאה של רוקו לני אוקיץ' עם הבאזר שלחה את המשחק להארכה. המארחים שוב תפסו פיקוד, כשהפעם ספולושה וסבאס מעלים אותם ליתרון 4, באזילה המשיך לזרוק מחוץ לקשת ולא פגע בכלום מלבד שלשה שכבר לא שינתה דבר, והמארחים חגגו ניצחון ביתי חשוב במיוחד. עומר אונן הוליך את קלעי פנרבחצ'ה/אולקר עם 18 נקודות, ת'אבו ספולושה הוסיף 14 ו-7 ריבאונדים. את קלעי קאנטו הוליכו ניקולס מאצרינו וג'יאנלוקה באזילה (2 מ-10 לשלוש) עם 12 כל אחד.

בית ב'

צסק"א מוסקבה - מלאגה 66:77

מה תגידו על הרוסים, שממשיכים להיראות כמו הקבוצה שצריך לנצח כדי לזכות העונה בתואר, ונותרים רק אחת משתי הקבוצות העונה ביורוליג שעדיין מחזיקות במאזן מושלם (בנוסף לברצלונה). האורחים דווקא ניצלו רבע ראשון חלש של הרוסים שנעצרו על 12 נקודות בלבד כדי להוביל, אבל תיאודוסיץ' וחבריו ירדו ביתרון 5 למחצית. ואז הגיע הרבע השלישי, ואיתו ריצת 12:28 נהדרת ברבע השלישי של צסק"א, שטסה ל-20 הפרש. מלאגה לא הרימה ידיים , רצה ל-2:15 בפתיחת הרבע האחרון וכבר הורידה ל-8 בלבד, אבל נקודות חשובות של אלכסיי שבד, בצירוף שלשה קריטית של תיאודוסיץ' חרצה את גורל המשחק. תיאודוסיץ' סיים כקלעי המוביל עם 19 נקודות ו-4 אסיסטים, ואנדריי קירילנקו היה בכל מקום עם 17, 9 ריבאונדים ו-6 חטיפות. ג'ואל פרילנד הוליך את קלעי מלאגה עם 14 ו-9 ריבאונדים.


KK זאגרב - ז'לגיריס קובנה 78:80

תגידו מזל טוב לזאגרב, שאחרי ארבעה משחקים חלשים סוף סוף משיגה את הניצחון הראשון שלה ביורוליג. קרונסולב סימון היה פשוט בלתי ניתן לעצירה, והוליך את המארחים לפתיחה מוצלחת במיוחד שהסתיימה ביתרון 4 במחצית. אלא שלז'לגיריס היה את פאוליוס יאנקונאס שהחזיק את הליטאים בתמונה, וברבע השלישי ביצעו האורחים את הריצה שלהם, וחוללו את המהפך. זאגרב כבר הריחה את הניצחון הראשון במפעל ולא עמדה לוותר בכזאת קלות. מולמרביץ' ומיי החלו לנגוס בפיגור, ועשרים שניות לסיום נטלו המארחים את היתרון. ז'לגיריס הלכה אל קאלנייטיס שהחטיא שלשה, זאגרב זינקה על הריבאונד ועל הניצחון הראשון שלה במפעל. קרונסולב סימון הוליך את קלעי זאגרב עם 22, ג'וש הייטוולט רשם 14 ו-11 ריבאונדים. לז'לגיריס: יאנקונאס 24 ו-11 ריבאונדים.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully