וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: "השחקנים והבעלים יתחרטו על מה שהם עושים"

הפרשנים בארצות הברית התייאשו ממצב השביתה ב-NBA לאחר שעוד הצעה נדחתה והביקורות חוגגות: "כולם חסרי היגיון"

עונת ה-NBA קרובה מאי פעם לביטול מלא, זאת לאחר שאירגון השחקנים דחה הלילה (בין שני לשלישי) את ההצעה שהגישו הבעלים לפשרה. סיכסוך העבודה בין הצדדים, שנמשך כבר ארבעה וחצי חודשים, לא נראה לקראת סיום והקולות בארצות הברית מתחילים להישמע יותר ויותר מיואשים.

איאן ת'ומסן מ"ספורטס אילוסטרייטד" קרא לשחקנים ולבעלים "חסרי היגיון" וטען ש"הם יתחרטו על כל מה שהם עושים עכשיו, משום שכאשר האמוציות ירדו, כולם יגלו שאפשר היה לפתור את הדברים בקלות, עם קצת פחות אגו". הנרי אבוט מ-ESPN, ביקר את דרך קבלת ההחלטות של השחקנים, שבמקום להעביר את ההצעה לכולם, בחרו גוף מייצג ואנונימי של 30 שחקנים בלבד, שדחו את ההצעה כאמור. גם בניו יורק טיימס בחרו להאשים את כל הנוגעים בדבר, את הליגה והקומישינר דייויד סטרן על חוסר נכונות להגיע לשותפות אמיתית עם השחקנים ואת האחרונים על העובדה שבכל כמה שנים הם באים בדרישות חדשות.

ומה דעתם של השחקנים, שעומדים כעת בקו האש? הם השתמשו בעיקר בטוויטר כדי להביע את דעתם ואף להעביר ביקורת מרוזמת על הצדדים המתדיינים. דרון וויליאמס, שכבר מזמן מצא לעצמו קבוצה אחרת בדמות בשיקטאש הטורקית, צייץ: "בדיוק בגלל זה היינו צריכים לשבת לשיחות כבר ביולי. עכשיו אולי לא תהיה עונה". קמבה ווקר, שנבחר בדראפט האחרון וטרם שיחק בליגה כתב: "כולם אמרו שיהיה להם פיתרון? ממש לא" וקווין דוראנט, שעל פי דיווחים מועמד למכבי תל אביב הוסיף: "אנשים משגעים אותי, אבל אני בכלל לא קשור לשיחות. אין לי מושג מה קורה שם". מי שסיכם את כל הנושא הוא סטרן, שלאחר דחיית ההצעה אמר בפשטות: "זו פשוט טרגדיה".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully