וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונל אלברס: "בטוח ביכולות שלנו מול ארגנטינה"

מאמן נבחרת קולומביה מוכן למשחק הגדול מול ארגנטינה במוקדמות המונדיאל. צ'ילה תנסה להתאושש מול פרגוואי

קולומביה - ארגנטינה (23:00, ספורט 1 וספורט 1 HD)

קרב גדול בבראנקייה. שתי הנבחרות מגיעות מאוד מאוכזבות למשחק אחרי תוצאות תיקו 1:1 בבית במחזור הקודם. המארחת איבדה שתי נקודות מול ונצואלה, לאחר אינסוף החמצות וספיגת שער לקראת הסיום, ארגנטינה לא התגברה על בוליביה וסגרה משחק שני ברציפות ללא ניצחון, כשהיא מתחילה להרגיש את הלחץ מתגבר. קולומביה תחסר את כובש השער מול ונצואלה, פרדי גוארין, שמצטרף לרדאמל פלקאו הפצוע. המאמן לאונל אלברס לא חושש במיוחד מהיריבה: "נכון שצריך לשים לב למסי והיגואין, אבל אני בטוח בנבחרת שלנו וביכולות שלה להתמודד עם ארגנטינה".

בארגנטינה רק חאבייר מסצ'ראנו נעדר, כשרודיגו בראניה יחליפו. מי שאיבד את מקומו הוא מרטין דמיקליס, שהיה אשם בשער שספגה ה"אלביסלסטה" מול בוליביה ופדריקו פרננדס יעלה במקומו. המאמן הארגנטינאי אלחנדרו סאבלה ניסה להרגיע מעט את שחקניו ואמר שהמשחק "חשוב, אך לא מכריע", אבל הלחץ נותן את אותותיו במחנה הארגנטינאי ו-800 האוהדים שהגיעו למלון בו מתאכסנת הנבחרת לא הותירו ספק לגבי תגובתם במקרה של כישלון נוסף.

אקוודור - פרו (23:00)

הפסד הבית האחרון של אקוודור בקיטו היה לפני למעלה משנתיים, במוקדמות המונדיאל הקודם. פרו מצידה, לא מצליחה למנף את ההצלחה מהקופה אמריקה, שם זכתה במקום השלישי וכרגע היא ממוקמת רק שביעית בבית הדרום אמריקאי אחרי הפסד לצ'ילה לפני חודש. הפרואנים נחו במחזור הקודם ומגיעים רעננים יותר ומאמן אקוודור ריינלדו רואדה מוכן למשחק מרתק: "יש לפרו סיגנון משחק חדש ושחקנים מלהיבים, נצטרך להיות אגרסיביים כדי לנצח".

צ'ילה - פרגוואי (1:30, ספורט 1 וספורט 1 HD)

נבחרת צ'ילה נמצאת בעיצומו של בלאגן גדול ונדמה שמשחק מול פרגוואי החזקה הוא בדיוק הדבר האחרון שהיא צריכה כעת. למי ששכח, לפני משחק החוץ מול אורוגוואי ביום שישי, העיף מאמן הנבחרת קלאודיו בורגי חמישה שחקנים מהסגל, ביניהם ארתורו וידאל וחורחה ולדיביה, בטענה שהם שבו שיכורים מבילוי. ולדיביה אף כינה את המאמן "שקרן" וטען כי הוא הגזים בתיאורו את מצבם של החמישה. בין לבין, צ'ילה חטפה רביעייה מלואיס סוארס ואורוגוואי, והיא מחזיקה בהגנה הכי גרועה עד כה במוקדמות. בורגי צפוי לעבור למערך של שלושה בלמים ושלושה קשרים אחוריים כדי לשפר את הנושא הזה והוא שוב ייאלץ להסתדר ללא אלכסיס סאנצ'ס, שטרם החלים מהפציעה. פרגוואי, פיינליסטית הקופה אמריקה, אומנם ספגה הפסד מפתיע מול פרו במשחקה הראשון, אבל השתפרה ולפני ארבעה ימים גברה על אקוודור 1:2.


ונצואלה - בוליביה (3:00)

ונצואלה ממשיכה להתקדם ולהרשים, כשאחרי הניצחון הגדול על ארגנטינה היא השיגה תיקו מכובד בקולומביה. כעת היא חוזרת הביתה למשחק מול יריבה לה לא הפסידה בארבעת המפגשים האחרונים. בוליביה מגיעה במצב רוח מרומם מעט. אחרי שני הפסדים במחזורי הפתיחה, הוציאה הנבחרת של גוסטבו קינטרוס שתפקידו בספק, נקודה ראשונה דווקא בארגנטינה. למרות זאת, בוליביה עדיין שקועה בקרקעית הבית ולשוער קרלוס אריאס והגנתו צפויה הרבה עבודה.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully