וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחנדרו סאבלה: "זה משחק חשוב, אבל לא מכריע"

מאמן נבחרת ארגנטינה מנסה להרגיע את הרוחות לקראת המשחק בקולומביה. דמיקליס בחוץ, מסצ'ראנו עשוי לתפקד כבלם

בנבחרת ארגנטינה יכולים לטעון אחרת, אבל משחק החוץ הלילה (23:00, ספורט 1) בבראנייקה מול קולומביה הוא קריטי מאין כמוהו לליאונל מסי וחבריו, שביום שישי האחרון איבדו נקודות בתיקו הביתי 1:1 מול בוליביה, לאחר תצוגה עלובה מאוד.

בארגנטינה שוברים את הראש בימים האחרונים כדי להבין מה לא עובד בנבחרת ומדוע הכוכבים הבינלאומיים כמו מסי, גונסאלו היגואין או חבייאר פסטורה לא מביאים ל"אלביסלסטה" את היכולת אותה הם מציגים בקבוצותיהם.

הפיתרון הראשון של המאמן אלחנדרו סאבלה הוא מהפך בהרכב, בעיקר בחלק האחורי הרעוע. מרטין דמיקליס, שהיה אשם בשער שספגה ארגנטינה מול בוליביה, יאבד את מקומו, כשמי שצפוי להחליף אותו הוא פדריקו פרננדס מנאפולי. שינוי נוסף הוא כניסתו של רודריגו בראנייה להרכב במרכז המגרש לצידו של פרננדו גאגו. בהתקפה ימשיכו מסי והיגואין לקבל קרדיט, בתקווה שמשהו ישתנה והנבחרת תתחיל לכבוש.

"אם בכדורגל שתיים ועוד שתיים בהכרח היה שווה ארבע, היינו מנצחים את המשחק מול בוליביה", אמר המאמן סאבלה, "אבל זה לא מתמטיקה ברורה. ה-1:1 היה תוצאה מאוד כואבת עבורנו, בנינו על הנקודות האלה ועכשיו אין לנו אותם. זה משחק חשוב, אבל לא מכריע עדיין", הוא סיכם באופטימיות מסוימת.

ויש גם תוכנית ב', למקרה ששום דבר שוב לא יצליח. סאבלה חושב על מערך של 3-4-1-2, בו יתופקד חבייאר מסצ'ראנו במרכז ההגנה, תפקיד אותו עושה לעיתים בברצלונה. במצב כזה ארגנטינה תשחק למעשה עם שני בלמים נוספים ושני קיצוניים שיתרמו להתקפה, בתקווה להפעיל לחץ על השער הקולומביאני. פרננדס סיכם את הנושא בצורה הכי טובה: "חייבים לנצח".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully