וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסל: "החוזה של גווארדיולה נמצא על השולחן"

נשיא ברצלונה סיפר כי המאמן מסרב להאריך את חוזהו: "מקווים שהוא יגיד כן". הכינו יומנים, הקלאסיקו ב-10 בדצמבר ב-23:00

אחת החידות הגדולות בכדורגל האירופי לקראת הקיץ הקרוב תהיה כמובן שאלת המשך הקריירה של פפ גווארידולה. מאמן ברצלונה, שאף פעם לא ממהר להאריך את החוזה שלו בקבוצה הקטלאנית, קיבל לאחרונה הצעה להמשיך במועדון, אבל טרם השיב לה.

הנשיא סנדרו רוסל סיפר היום (שני) שהמועדון הציע לגווארדיולה חוזה חדש, אבל המאמן בן ה-40, שמדריך את המועדון מאז 2008 ומי שהפך למאמן המצליח ביותר בהיסטוריה של המועדון עם 12 תארים בקצת יותר מ-200 משחקים, טרם השיב. עבור גווארדיולה זה לא צעד מפתיע, שכן המאמן בדרך כלל מסרב להתחייב על חוזים ארוכי טווח במועדון.

"אנחנו עושים הכל כדי שגווארדיולה ימשיך", אמר רוסל בראיון לאל ג'זירה. "מבחינתו, הדלת למשרדנו תמיד פתוחה והחוזה שלו מחכה. הוא יכול לבחור לחתום לשנה, שנתיים, שלוש או ארבע. לחילופין אם הוא רוצה, הוא יכול לחתום לשנה אחת עם אפשרות לחתום לעונה נוספת או לשתי עונות נוספות. החוזה נמצא על השולחן עבורו כדי להרגיש שמח ונינוח. אנחנו מקווים שהוא יגיד 'כן' ושהוא יישאר איתנו".

רוסל נשאל לגבי האפשרות שגארת בייל, כוכבה הפורץ של טוטנהאם, יגיע לברצלונה, והשיב: "אני לא יודע אם בייל מעניין אותנו. אם הייתי מעוניין בו, לא הייתי אומר את זה מכיוון שהמחיר שלו היה עולה. הם לא יבקשו עבורו 40 מיליון יורו, אלא 50. בכל מקרה, גם אם אנחנו רוצים אותו, אנחנו לא נשלם תמורתו 40 מיליון יורו".

בתוך כך, מנהלת הליגה בספרד הודיעה רשמית כי ה"אל קלאסיקו" בו תארח ריאל מדריד את ברצלונה במסגרת המחזור ה-16 בליגה יתקיים בשבת, 10 בדצמבר, בשעה 23:00 שעון ישראל. זאת, למרות גל שמועות בתקופה האחרונה שמקורן בתקשורת הסינית לפיהן באסיה דרשו שהמשחק יתקיים בשעת צהריים.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

האם גווארדיולה מיצה את עצמו בברצלונה?

כן
38%
לא
62%
הסקר הסתיים
873 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully