וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורת דשא: ישראל סיימה עם ארד באליפות אירופה

הנבחרת סיימה בפורטוגל במקום השלישי בתחרות הרביעיות המעורבות, חמישית בזוגות גברים ושביעית בתחרות זוגות נשים

אליפות אירופה בכדורת דשא הסתיימה אתמול (ראשון) בפורטוגל, כאשר נבחרת ישראל סיימה עם הישג מצוין וזכתה במקום השלישי ובמדליית הארד. בתחרות השתתפו 16 נבחרות ממדינות אירופה, וביניהן אנגליה, הולנד, סקוטלנד, ווילס, אירלנד, ספרד, פורטוגל ועוד, כשלראשונה השתתפו גם טורקיה, גרמניה ושוויץ. הטורניר נערך במשך חמישה ימים, כאשר השחקנים שיחקו בין שניים לשלושה משחקים ביום, כשכל משחק נמשך כשעתיים וחצי.

מבנה התחרות כלל שלוש קטגוריות: זוגות גברים, זוגות נשים ורביעיות מעורבות. בקטגוריית הרביעיות מעורבות זכתה הנבחרת במקום השלישי באירופה. בזוגות גברים הגיעה הנבחרת למקום החמישי, ובזוגות נשים הנבחרת סיימה במקום השביעי. בדירוג הכללי של האליפות זכתה ישראל במקום הרביעי. הנבחרת קיימה מחנות אימונים שהתקיימו בארץ בהנחייתו של מאמן הנבחרת מניו זילנד הווארד סנדלר, כחודש לפני יציאת הנבחרת לאליפות.

ענף כדורת הדשא חבר בהתאחדות אילת, ההתאחדות לספורט תחרותי שאינו אולימפי. אריק קפלן, יושב ראש התאחדות אילת, אמר על ההישג: "אני שמח שענף נוסף ב'אילת' עולה לפודיום ושפעם נוספת דגל ישראל מתנופף בין המנצחים. ההישג מוכיח כי ההשקעה של 'אילת' בהבאת מאמן השנה בעולם שיאמן את נבחרת ישראל הוכיחה את עצמה, ואנו נמשיך בדרך זו גם בענפים נוספים".

התאחדות "אילת" היא הארגון היציג של 30 ענפי הספורט שאינם אולימפיים, והיא נתמכת על ידי משרד התרבות והספורט. כארגון גג מייצגת ההתאחדות אלפי ספורטאים בכל רחבי הארץ, שרבים מהם מגיעים להישגים מרשימים בזירה הבינלאומית. בשנים האחרונות הביאו ספורטאי "אילת" עשרות מדליות לישראל, ובין היתר ניתן לציין את אליפות העולם בקיק בוקסינג, בסקי מים, בברידג' ובכדורת, אמנויות לחימה, ועוד.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully