וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: "לא הגיוני שמנסים לעשות עלינו קומבינה"

14.11.2011 / 21:52

בהתאחדות לא נרגעים מכוונת הפועל ת"א למכור כרטיסים בשני שקלים ליושבי שערים 4-5, שנגדעה בעקבות חשיפת וואלה!

בהתאחדות לכדורגל מסרבים להירגע לאחר שגילו כי הפועל תל אביב תכננה למכור כרטיסים בשני שקלים ליושבי שערים 4-5 באיצטדיון בלומפילד למשחק נגד עירוני רמת השרון שיתקיים באיצטדיון רמת גן (ראשון, 20:00), לאחר שרק לפני כשלושה שבועות איימה ההתאחדות להעניש את הקבוצה בחומרה בגין כתובות הנאצה שרוססו בשירותי האיצטדיון כנגד מכבי תל אביב.

כזכור, האדומים נענשו לאחרונה בסגירת אותם השערים בבלומפילד, והאוהדים היושבים בהם היו צריכים לרכוש כרטיס במחיר מלא אם רצו להיכנס למשחק, כחלק מהעונש של בית הדין. בהפועל תל אביב ניסו ללכת לקראת אותם אוהדים, שעל פי החלטת ההתאחדות היו אמורים להיענש, אבל בעקבות הפרסום בוואלה! ספורט על היוזמה הזו, הודיעה הקבוצה כי לאור ההתנגדות של ההתאחדות, היא מבוטלת.

לאחר הפרסום על זעמה של ההתאחדות על הפועל תל אביב, עלתה האפשרות שהמשחק של האדומים נגד מכבי חיפה ייערך ללא קהל. למרות ביטול המכירה המוזלת מצד האדומים, בהתאחדות עדיין כועסים. "להפועל יש מזל. הם שינו את ההחלטה כי אם הם לא היו עושים את זה, זה היה גורם לעונש כבד יותר", אמר גורם בכיר בהתאחדות, שהוסיף: "לא הגיוני שאחרי שאנחנו באים לקראתם, הם מנסים לעשות לנו קומבינה מאחורי הגב. בפעמים הבאות נשקול היטב אם להקל עליהם בענישה".

בהפועל תל אביב הגיבו גם הם לנושא. גורם בקבוצה אמר: "הכוונה הייתה חיובית לגמרי, לא היה לנו שום רצון לפגוע בהתאחדות, ולראיה שבכל התקופה הזו נלחמנו להפסקה בשימוש שירי השואה וסמליה, ונכון לעכשיו זה עבד. רצינו למצוא את דרך המלך שתספק גם את ההתאחדות ואת האוהדים, אבל לא השאירו לנו ברירה, ונאלצנו לבטל את ההנחה לאותם אוהדים".

ההתאחדות ניצחה את הפועל תל אביב
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully