וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: השביתה הסתיימה, אליצור רמלה הפסידה

האלופה נכנעה למכבי אשדוד בהארכה 78:74. רמת השרון, עדיין ללא הישראליות הבכירות, ניצחה 58:65 את בנות השרון

אחרי שהסתיימה השביתה הארוכה בליגת העל לנשים, יצא היום (שני) לדרך המחזור השלישי בליגה. כידוע, סמוך לתחילת המחזור איגוד הכדורסל חתם על טיוטת ההסכם הסופית של ארגון השחקניות. בכל הקבוצות, פרט לרמת השרון, חתמו הישראליות על ההסכם, מה שאיפשר את שיתופן. בקבוצה של אורנה אוסטפלד סירבו השחקניות לחתום על ההסכם סמוך למשחק, והן נאלצו לראות את המשחק מהיציע.

גם בלעדי הישראליות הבכירות, רמת השרון ניצחה את בנות השרון 58:65, אחרי שאת הריצה קדימה תפסה רמת השרון ברבע השני, בו היא ניצחה 13:21. הרבעים הבאים היו צמודים, אבל היתרון נשאר של רמת השרון, שנהנתה מ-18 נקודות של מאוריטה ריד ומ-15 של פורשה פיליפס (לצד 12 ריבאונדים). אלישה קלארק סיימה עם דאבל דאבל (13 נקודות, 13 ריבאונדים). אצל בנות השרון הבולטת הייתה איטלי לוקאס שקלעה 17 נקודות והורידה שישה ריבאונדים. קארימה כריסטמס סיימה עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים.

אלא שההפתעה המרעישה של היום שייכת לזוכת הטרבל בעונה שעברה אליצור רמלה, שנכנעה בהארכה 78:74 למכבי אשדוד, סגנית האלופה. 13 שניות לסיום המשחק בריטני דנסון מאשדוד הלכה אל הקו וקלעה פעמיים, כשהיא שולחת את המשחק להארכה במצב של 64:64. בחמש הדקות הנוספות שי דורון החזירה את רמלה מפיגור למינוס שתיים, אבל דנסון שוב הלכה לקו וסגרה את הסיפור. טאג' מקוויליאמס-פרנקלין סיימה עם 22 נקודות, דורון הוסיפה 17, בעוד שבאשדוד הבולטת הייתה פירסון עם 24 נקודות, ומירב דורי קלעה 15.

העולה החדשה מ.כ. הבקעה ספגה הפסד 76:68 למכבי רמת חן, שהובילה ברוב שלבי המשחק ונהנתה מ-21 נקודות ו-13 ריבאונדים של סקויה הולמס. אצל הבקעה ג'נה סמית' כיכבה עם 32 נקודות ו-14 ריבאונדים.

משחקים נוספים:

הפועל ראשון לציון - אליצור חולון 55:62

הרבו לראשון לציון: אלכסיס גריי 24 נקודות; לאליצור חולון: בריטני שלס 15 נקודות ועשרה ריבאונדים, טריני ג'נקינס (19 ריבאונדים) ובר גילינסקי 12 נקודות כל אחת.

הפועל פתח תקוה - אליצור נתניה 77:98

הרבו להפועל פתח תקוה: שרי סאם 26 נקודות, קיילי מקלארן 20 נקודות ותשעה ריבאונדים; לאליצור נתניה: אוקישה הווארד, ג'סיקה לאוסן (11 ריבאונדים) ולינדסי ביגס 11 נקודות כל אחת.

השביתה הגיעה לסיומה, מחזור 3 ישוחק כמתוכנן

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully