וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל ניצחה 0:2 את מצרים

ז'ונאס כבש צמד בכורה במדים הלאומיים והוביל את הסלסאו לניצחון במשחק שנערך בקטאר. בכורה לבראדלי במצרים

נבחרת ברזיל גברה הערב (שני) 0:2 על מצרים במשחק ידידות שנערך בדוחא, קטאר. הניצחון הושג שלושה ימים אחרי שהסלסאו, המתכוננים למונדיאל 2014 אותו הם יארחו, גברו באותה תוצאה על גאבון והמאמן מאנו מנזס בהחלט יכול להיות מרוצה.

מנזס יצא לשני משחקי ההכנה בסגל שכולו מורכב משחקנים שמשחקים מחוץ לברזיל והערב הוא ניסה הרכב התקפי שכלל את הטריו הולק (פורטו), קלבר (פורטו) וז'ונאס (ולנסיה) בחוד. האחרון הפך לגיבור המשחק עם שני שערי בכורה במדים הלאומיים.

לברזיל לקח 39 דקות לכבוש את הראשון כאשר ז'ונאס שלח פנימה לאחר בישול של הולק. בדקה ה-59 הגיע גם השני. ברונו סזאר העלה כדור חופשי, פרננדיניו נגח פעם אחת וז'ונאס ניצל הססנות של השוער המצרי כדי לדחוק מקרוב פנימה.

אחמד חסן המצרי נכנס כמחליף בדקה ה-73 ורשם את ההופעה ה-178 שלו במדי הנבחרת ובכך השווה את שיא ההופעות הבינלאומיות ששייך לשוער ערב הסעודית מוחמד על דאייה (שפרש ב-2006). חסן בן ה-36 רשם את הופעת הבכורה שלו ב-1995.

שתי הנבחרות ייפגשו שוב למשחק ידידות בקהיר ב-28 בפברואר 2012. עבור מצרים, שלא עלתה לאליפות אפריקה, הייתה זו הופעת בכורה תחת הדרכתו של המאמן האמריקאי החדש בוב בראדלי.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully