וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גוסטבו בוקולי שוב לא התאמן

14.11.2011 / 17:38

בחיפה מעריכים שהקשר יהיה כשיר נגד בית"ר ירושלים. גורם: "אם תמיר כהן יגלה שיפור, לא נצטרך להביא קשר אחורי"

"אם תמיר כהן יגלה שיפור, לא נצטרך להביא קשר אחורי בינואר. הוא הגיע לכאן על תקן שחקן בכיר אחרי שנה לא קלה שעבר, והמטרה היא לדחוף אותו ולהחזיר אותו לכושר המשחק שראינו בתקופות מסוימות בבולטון", כך אמרו הערב (שני) במכבי חיפה בעקבות הכוונה לצרף לקבוצה קשר אחורי, כשבין היתר עלה בשיחה מקצועית שמו של אביחי ידין.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, אלישע לוי לקח את השחקן לשיחה אישית וביקש לשמוע כיצד הוא מתקדם. המאמן הבטיח לכהן שיקבל יותר דקות משחק והמטרה היא להחזירו למסלול לקראת ינואר. שחקן אחר שמשחק בעמדה שלו, גוסטבו בוקולי, לא התאמן גם היום ומחר הוא לא צפוי ליטול חלק במשחק האימון מול קבוצת הנוער. ההערכה היא שעד יום חמישי יערוך בוקולי אימון מלא. יוריצה בוליאט עדיין לא חזר לארץ ולכן לא נטל חלק באימון.

בית"ר ירושלים הקצתה למועדון 1,500 כרטיסים לקראת המשחק בין הקבוצות. החל ממחר (בשעה תשע בבוקר) תיפתח בקופות גרבר בלב המפרץ מכירת הכרטיסים למשחק. לאוהדים שיזמינו את הכרטיסים בטלפון יתאפשר לאסוף את הכרטיסים במשרדי גרבר או ביום המשחק באיצטדיון. כזכור, אתמול אמר לוי לשחקנים לקראת המשחק: "הקהל של בית"ר ירושלים ידחף אותם ויעשה רעש, אבל אם נלחץ קדימה ונדע לשחק מהר, לא יהיו לנו שום בעיות ונחזור לנצח".

בכל מקרה בו המאמן יחליט לפתוח עם חלוץ אחד או שניים, מקומם של יניב קטן, אייל גולסה (במידה והפציעה לא תחמיר) ו-ויאם עמאשה מובטח. דלה ימפולסקי, עידן ורד, מוחמד גדיר, חן עזריאל ואלון תורג'מן יתחרו על מקום נוסף בהרכב.

מכבי חיפה: שמו של אביחי ידין עלה בשיחה מקצועית

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully