וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "ניצחון בעכו ובדרבי יהיו התרופה הכי טובה"

14.11.2011 / 12:12

מכבי ת"א המדשדשת מתכוננת לעכו, השחקנים יודעים מה יוציא אותם מהבוץ. איוניר: "אף אחד לא בטוח בהרכב, מי שטוב ישחק"

אחרי שלושה ימי חופשה חזרו הבוקר (שני) שחקני מכבי תל אביב לאימונים, ופתחו בהכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל עכו ביום שבת. מי שהצליח להשלים אימון ראשון מזה זמן רב הוא הבלם הברזילאי ניבאלדו, שמחלים מפציעה ברצועת הברך. בשלב זה עדין לא ברור אם הברזילאי יהיה כשיר כבר למשחק בשבת. בכל מקרה, כבר הערב יקיימו שחקניו של מוטי איוניר אימון נוסף.

לפני האימון אסף איוניר את השחקנים ובין השאר אמר להם: "אף אחד כאן לא בטוח בהרכב. מי שיהיה טוב באימונים ישחק. יש לנו שבוע של אימונים לקראת עכו, ומי שיוכיח את עצמו יקבל את חולצת ההרכב, לכולם כאן יש סיכוי שווה לפתוח".

עד ליום רביעי ייעדרו צמד הזרים, הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' והקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שנמצאים בסגלי נבחרותיהם ומתכוננים למשחקי הגומלין שייערכו השבוע במסגרת הפלייאוף של מוקדמות יורו 2012. שניהם אגב מתוכננים לפתוח בהרכב במשחק בעכו. שחקני הנבחרת הצעירה, דור מיכה ועומר ורד, שסיימו מחנה אימונים בן שבוע עם הנבחרת הצעירה (כולל שני משחקים נגד נבחרת צרפת), ערכו הבוקר אימון שחרור קל. גם השוער ברק לוי ששיחק אתמול 90 דקות במדי נבחרת הנוער, ערך אימון שחרור.

אחרי ימים לא רגועים שנבעו מתוצאות לא טובות שהשיגו הצהובים על כר הדשא, וגם מהפרות משמעת כאלה ואחרות מצדם של מספר שחקנים, ינסו במועדון להחזיר את השקט לשחקנים ולצוות המקצועי בכדי שהקבוצה תחזור למסלול הנצחונות בליגה.

"אנחנו עוברים תקופה לא קלה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "גם לא ניצחנו בליגה ובאירופה וגם ועדות המשמעת שהיו כאן למספר שחקנים. זה בטח לא מוסיף שקט. ניצחון בשבת בעכו ואחר כך בדרבי יהיו התרופה הכי טובה בשבילנו ואנחנו נצא מהתקופה הלא טובה. יש כאן קבוצה טובה ונדאג שגם האווירה תחזור להיות טובה כמו לפני חודש חודשיים ואז הכל יסתדר", הוסיף השחקן.

התקופה הלא טובה שעוברת על החלוץ הסנגלי הצעיר, מוסא קונאטה, המשיכה גם השבוע. קונאטה, שמתקשה לאחרונה לשחזר את היכולת הטובה אותה הציג בתחילת העונה, זומן לסגל נבחרת סנגל עד גיל 23 למשחקה נגד מצרים, אולם בשל טעות של ראשי נבחרתו הוא לא קיבל ויזה לצאת למשחק וייאלץ להישאר בארץ. בקרית שלום החליטו להקדים את היציאה צפונה כבר ליום שישי והקבוצה תצא למלון בעכו מיד עם סיומו של אימון הצהריים ביום שישי ותשהה בו עד ליציאה למשחק בשבת.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully