וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס סמית': "אתה טוב כמו המאזן שלך"

14.11.2011 / 12:28

קוורטרבק סן פרנסיסקו לא הצטנע לאחר הניצחון על הג'איינטס: "נגיע לבמות גבוהות יותר". בריידי: "ניצחון מתוק"

1:8. לא, זו לא פיטסבורג, לא ניו אינגלנד ולא ניו אורלינס. המאזן המצוין הזה שייך לסן פרנסיסקו פורטי ניינרס, שניצבת כפסע מהעפלה ראשונה לפלייאוף לאחר תשע שנים. משחק הקרבה מצוין העניק לניינרס ניצחון 20:27 על ניו יורק ג'איינטס, ובמפרץ מרגישים את זה מגיע, במיוחד לאור היכולת המצוינת משני עברי קו ההתנגשות.

"הלכתי על הדשא ופשוט הייתי באופוריה רק מהמחשבה על זה שאנחנו במאזן 1:8", אמר מגן הפינה קרלוס רוג'רס, שרשם שתי חטיפות במשחק. הקוורטרבק אלכס סמית' הוסיף: "זה היה משחק חשוב אנחנו ממשיכים להראות שאנחנו שייכים לבמה הגדולה ואנחנו רוצים להמשיך לטפס כדי להגיע לבמות גדולות יותר. אתה טוב כמו המאזן וכמו המשחק האחרון שלך, ככה שאנחנו ממש קבוצת פוטבול טובה".

בנוסף לג'איינטס, גם הקבוצה האחרת של ניו יורק, הג'טס, לא רוותה נחת הלילה, בהפסד הכואב 37:16 לניו אינגלנד במדולנדס. "זה ניצחון מתוק במיוחד", אמר טום בריידי, קוורטרבק הפטריוטס, "הפסדנו פעמיים ברציפות, ההרגשה בשבועיים האחרונים הייתה מגעילה. כל יום באימון קשה יותר, לא פשוט לשקם את עצמך אחרי הפסדים. זה באמת מרגיש לנו טוב, לנצח את המשחק הזה". המאמן ביל בליצ'יק אמר, כהרגלו, שום דבר: "ניצחון אחד לא אומר הרבה, אבל אנחנו שמחים שניצחנו". סנסציוני.

בצד של הג'טס, המאמן רקס ריאן לא היה, מן הסתם, כל כך מרוצה, אבל עדיין שמר על חוש ההומור המוכר שלו. "כרגע זה נראה לא טוב. אולי אני צריך להבטיח שיצאנו מהמירוץ. בפעם שעברה שאמרתי את זה הגענו רחוק". ואז עצר ריאן לשנייה והצהיר: "כן, אין לנו סיכוי". אחר כך הוא הפך לרציני יותר: "אי אפשר לנצח עם הטעויות שעשינו היום. אני מתנצל בפני האוהדים".

קבוצה שאף התנצלות לא תעזור לה היא פילדלפיה, שההפסד 21:17 לאריזונה מוציא אותה כמעט לחלוטין מתמונת הפלייאוף. "אנחנו צריכים להשתדל יותר", אמר המאמן אנדי ריד, "לא הצלחנו להיכנס לקצב, לא הרגשנו בנוח. צריך למצוא דרך לנצח ולא עשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully