וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי מועמד לתואר "איש השנה" של המגזין "טיים"

כוכב ברצלונה ברשימה אחת עם סטיב ג'ובס, ברק אובמה וקייט מידלטון: "הגדול בדורו". זידאן: "השנה ריאל טובה יותר מבארסה"

מי שפקפק בעוצמה של תהילתו העולמית של ליאונל מסי, גילה אמש (ראשון) כי הכוכב הארגנטינאי זוכה להערכה אפילו בארה"ב, האדישה בדרך כלל לכדורגל. מסי הארגנטינאי מועמד לתואר היוקרתי "איש השנה" של המגזין "טיים", והוא אחד מ-32 מועמדים ברשימה שכוללת את סטיב ג'ובס, אנגלה מרקל, ברק אובמה וקייט מידלטון. הבחירה הסופית תוכרז בדצמבר.

ליאונל מסי מועמד ל"איש השנה" - הגזמה פרועה או מועמדות צודקת? הצביעו

באתר של המגזין נכתב כי מסי "הצליח לייצר קונצנזוס נרחב בקרב אוהדים מכל רחבי העולם", ושהוא נחשב ל"השחקן הגדול ביותר בדורו". כמו כן מצוין כי מסי מעולם לא זכה בגביע העולמי, אבל "עם המועדון שלו ברצלונה הוא זכה בכל התארים האפשריים, והוא בדרכו לזכייה בתואר 'שחקן השנה' בפעם השלישית ברציפות". כמו כן מציינים במגזין כי "מסי הקפיץ את רמת הפופולריות של הכדורגל בצפון אמריקה, כשאלפי ילדים בארה"ב לובשים חולצות של ברצלונה".

* עוד בספרד: זינאדין זידאן טוען כי ריאל מדריד השתדרגה השנה, ומציין כי לדעתו, "יש הבדלים משמעותיים בין העונה הזו לעונה הקודמת, והפערים בין ריאל מדריד לברצלונה קטנו מאוד. השנה אנחנו באותה רמה, אם לא רמה מעליהם".

עוד מציין זידאן כי "ז'וזה מוריניו הוא הטוב בעולם, והשהייה לצדו היא בית ספר עבורי. כשאתה שחקן, אתה לא יודע להעריך כמה חשובה היא העבודה של המאמן, אבל עכשיו אני לומד. האם אהיה מאמן יום אחד? בתפקיד הנוכחי שלי אני יכול לתרום יותר, אבל יש לי זמן".

נשיא סנטוס: "אמרתי לניימאר שמוריניו היה מכריח אותו להסתפר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully