וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'רמיין ג'קסון על סף סיכום

13.11.2011 / 21:51

הרכז הוותיק (35) צפוי לחזור לקבוצה בה שיחק אשתקד. קינטל וודס יערוך הופעת בכורה מול ברק נתניה (שני, 19:35, 5+ לייב)

המחזור החמישי בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי חיפה את ברק נתניה באולם בנשר (19:35, 5+ לייב). חיפה מגיעה למשחק לאחר שהפסידה מפתיחת העונה שלושה משחקי חוץ צמודים, אך דווקא במשחק הבית מול גלבוע/גליל הראתה חיפה יכולת משופרת וניצחה. מנגד ברק נתניה ממשיכה לחפש את ניצחון הבכורה שלה העונה, אחרי שלושה הפסדים, כשלראשונה מגיעה הקבוצה ללא שחקנים פצועים.

היסטוריה ומספרים

- בחמשת המשחקים שנערכו בליגה בין הקבוצות ניצחה ברק נתניה רק פעם אחת. לעומת זאת בסדרת הפלייאוף בעונת 2009/10 ניצחה נתניה 1:3.

- מכבי חיפה מדורגת במקום הראשון בליגת העל באיבודים למשחק עם 17.8 איבודים בממוצע, המספר הגבוה ביותר בכל הזמנים.

- בריאן אוסברי הדיח את מכבי חיפה בעונה שעברה מגביע המדינה במדי הפועל תל אביב.

- דני פרנקו הנחיל הפסד ראשון בעונה שעברה למיקי גורקה בעת שאימן את הפועל חולון.

הכנות ושאר ירקות

מכבי חיפה:

הקבוצה של מיקי גורקה המשיכה בשבוע שעבר לרשום פרק נוסף בסדרת האכזבות כשהפסידה לעירוני אשקלון עם הבאזר. בחיפה צירפו עוד לפני המשחק את הפורוורד קינטל וודס, בעל עבר מרשים ובעייתי, והוא ירשום השבוע את הופעת הבכורה שלו. וודס נראה במהלך השבוע באימונים בכושר גופני מעט לקוי, ובמועדון טוענים שהוא ישחק כ-15 דקות מול נתניה, אלא אם יכנס למשחק בצורה טובה.

אגב, צירופו של קינטל וודס ככל הנראה לא היה השינוי האחרון של מיקי גורקה בסגל. הרכז האמריקאי בן ה-35 ג'רמיין ג'קסון, שבילה את העונה שעברה בחיפה, נמצא על סף סיכום וחזרה למדים הירוקים. הגארד הוותיק מאוד מוערך בקבוצה, ולאור פתיחת העונה המאכזבת מקווים בכרמל כי צירוף רכז טבעי ו-וותיק עשוי לעשות את ההבדל. בעונה שעברה העמיד השחקן ממוצעים של 11.9 נקודות ו-5.9 אסיסטים למשחק.

ברק נתניה:

הקבוצה של דני פרנקו היא היחידה בליגת העל שעדיין לא ניצחה משחק, אך בנתניה משתדלים לשמור על רמה מסוימת של אופטימיות לאחר שהפסידה בשבועות האחרונים למכבי תל אביב והפועל ירושלים ביכולת טובה. בנתניה שמחו לגלות במהלך השבוע שג'רום רנדל, שהיה חשש כבד לפציעה קשה בברך מצידו, אינו פצוע, ויכול לעמוד לרשות הקבוצה גם בתקופה הבאה. הקבוצה מצפה לשדרוג ביכולתו של יהוא אורלנד, שלא מצליח לשחזר את יכולתו מאשתקד בראשון לציון.

"אנחנו יוצאים למשחק חוץ שני העונה, משחק שאנחנו רוצים לנצח", אמר המאמן דני פרנקו לקראת המשחק. "חשוב לנו אחרי שלושה משחקים צמודים שהפסדנו ואכזבנו את עצמנו ואת הקהל שלנו, לנצח את המשחק הראשון כדי לצאת לדרך חדשה".

שחקן מפתח

אדריאן בנקס. בשבוע שעבר חזר הגארד המוכשר שהיה מועמד במהלך הקיץ למכבי תל אביב לכושר מצוין, וכמעט והוביל את קבוצתו לניצחון ביתי על הפועל ירושלים. למרות היכולת הטובה, נראה כי בנקס בשבועות האחרונים גורם למשחק של הקבוצה להראות מעט שכונתי, וביחד עם היכולת של ג'רום רנדל, נראה כי נתניה לעיתים לא בשליטה. במידה ונתניה רוצה ניצחון ראשון העונה, בנקס חייב לגרום למשחק של נתניה להישאר בשליטה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully