וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה בטורניר פריז

השוויצרי ניצח 1:6, 6:7 (3) את צונגה, רשם זכייה בתואר מאסטרס ראשון מזה שנה. "לא יכולתי להיות שמח יותר", אמר

רוג'ר פדרר לא זכה בטורניר 10 חודשים? מזל שהגיעו חודשי הסיום של השנה. השוויצרי, שזכה בדיוק לפני שבוע בטורניר באזל מסבב ה-500 של ה-ATP, רשם הערב (ראשון) זכייה בתואר מאסטרס 1,000 בטורניר פריז (סך פרסים: 2.27 מיליון יורו) לאחר 1:6, 6:7 (3) על ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, המדורג שמיני בעולם. למדורג רביעי בעולם זהו תואר מאסטרס ראשון ב-2011 וגם זכייה ראשונה מאז טורניר גמר הסבב לפני שנה בדיוק. בנוסף, מדובר מבחינת פדרר בזכייה ראשונה בתואר בברסי.

פדרר נזקק לשעה ו-26 דקות בלבד כדי להכניע את אהוב הקהל המקומי בפריז, תוך כדי שהוא השיג ארבעה אייסים, לעומת שבעה של צונגה. לעומת זאת, פדרר ביצע שגיאה כפולה אחת בלבד, לעומת שתיים של היריב שלו. לפדרר זו גם סוג של נקמה קטנה על צונגה, על כך שהדיח אותו ברבע גמר ווימבלדון, על אף שפדרר כבר "החזיר" לו על כך ברבע גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, שם ניצח אותו בדרך להדחה בחצי הגמר על ידי נובאק דג'וקוביץ', מה שאגב היה ההפסד האחרון של RF.

"אני ממש מאושר שהצלחתי לשחק כל כך טוב בטורניר הזה מההתחלה ועד הסוף", אמר פדרר בסיום, "שיחקתי מצוין מהנקודה הראשונה מול אדריאן מנארינו ועד הכדור האחרון היום. לא יכולתי להיות שמח יותר. היו לי הרבה הזדמנויות לזכות בעבר בטורניר ברסי ומאיזו שהיא סיבה לא הצלחתי. אבל הזכייה הזו מרגישה נהדר וזה ניצחון מיוחד מאוד בשבילי".

RF הוסיף ואמר: "אני משחק טוב כבר כמה חודשים. אולי לא זכיתי באליפות ארצות הברית, אבל כולנו יודעים שהייתי רחוק נקודה אחת מלהגיע לגמר ואז מי יודע? היו לי כמה הפסדים קשים מאוד השנה, אבל המשכתי להאמין שהשנה לא נגמרה. עדיין מחכה לי טורניר חשוב מאוד בשבוע הבא".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully