וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלן אייברסון מאוד רוצה לשחק בבוסטון"

מנהלו של הגארד בן ה-36 אישר כי 'התשובה' משתוקק לשוב לליגה, במיוחד לסלטיקס: "הוא יהיה מוכן לקבל כל תפקיד שהוא"

למעלה משנה וחצי חלפה עברה לה מאז עלה אלן אייברסון לפרקט ה-NBA, וכעת נראה כאילו אחד השחקנים המסקרנים בתולדות הליגה עשוי לשוב אליה, אם וכאשר עונת 2011/12 תצא סוף סוף לדרך. היום (ראשון) התראיין מנהלו של הבחירה הראשונה של דראפט 1996 ל'בוסטון גלוב', וחשף כי אייברסון בן ה-36 יהיה מאוד מעוניין לשחק בסלטיקס בעונה הקרובה.

"כבר דיברתי עם אלן על הרבה אפשרויות שונות, וברור שהוא יהיה מעוניין לשחק בכל מקום ב-NBA, אבל בוסטון מעניינת אותו במיוחד", אמר גארי מור. "יש לו כבוד גדול לדוק ריברס, אחד המאמנים הכי טובים שהוא מכיר, לדני איינג', לסגל הנוכחי של הסלטיקס ולארגון כולו".

כזכור, הגארד שזכה 4 פעמים בתואר מלך הסלים של הליגה וזכור לטובה בעיקר משנותיו המצוינות בפילדלפיה, נפלט מה-NBA באופן סופי לקראת סוף חודש פברואר 2010, לאחר שלא הצליח לנצל את ההזדמנות להחיות את הקריירה בשורות הסיקסרס.

לאחר מכן נדד אייברסון לבשיקטאש הטורקית, וכעת הוא רוצה לשוב לשחק ברמה הגבוהה ביותר, אפילו בתפקיד משני, כפי שאישר מנהלו :"לאלן יש המון כבוד כלפי הליגה, המשחק וכל אותם שחקנים גדולים שהיו כאן לפניו. האפשרות לחזור לליגה מאוד מאוד יקרה לליבו. הוא יהיה מוכן לקבל כל תפקיד שהוא, כל דבר שיעזור לקבוצה בה הוא ישחק, הוא יהיה מוכן לעשות".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully