וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תארח את עירוני קרית שמונה בשכונת התקוה

13.11.2011 / 20:54

בעקבות השזרוע בבלומפילד, החליטה הנהלת הזהובים לחזור למגרש הישן (ש', 15:00, ספ' 2). עזוז: "יש שם אווירה מיוחדת"

אוהדי בני יהודה יתענגו ביום שבת על זכרונות המגרש המיתולוגי של הקבוצה בשכונת התקוה, זאת לאחר שהמשטרה אישרה את קיומו של משחק הליגה הקרוב נגד עירוני קרית שמונה (שבת, 15:00, ספורט2) באצטדיון בשכונה.

מגן הקבוצה איציק עזוז סיפר לאתר הרשמי על התחושה לקראת המשחק הקרוב: "תמיד כיף לשחק בשכונה, יש שם אווירה מיוחדת, זה משהו שאי אפשר להסביר במילים, יש שם קסם שאין בשום מקום אחר למרות שמבחינה מקצועית בלומפילד טוב יותר עבורנו השחקנים".

לגבי הזיכרונות שצבר המגן מהמגרש בשכונה אמר: "אני עליתי לבוגרים שבני יהודה עוד שיחקה במגרש בשכונת התקווה ויש לי המון זיכרונות טובים מהרגעים הראשונים שלי בבוגרים ואני מקווה שכל האוהדים של הקבוצה יבואו למגרש בשכונה , ימלאו את היציעים וביחד נשאיר את שלוש הנקודות אצלנו".

בשל שזרוע החורף שמתקיים באיצטדיון בלומפילד, שמשמש כמגרשם הביתי של הזהובים, חיפשו ראשי המועדון אופציה חלופית ובסופו של דבר, יערך כאמור המשחק בשכונה. המשטרה אישרה כניסת 3,000 אוהדים למשחק. בניכוי המנויים - הוצאו למכירה כ-1,400 עבור אוהדי בני יהודה, כאשר כמות המאבטחים והסדרנים שתידרש למשחק תיקבע בהמשך.

בחלק המקצועי צפוי המאמן יוסי אבוקסיס לקבל לראשונה מזה זמן רב סגל מלא לרשותו, כאשר היחיד שעדין בספק הוא הבלם דן מורי, שמחלים מדלקת חריפה באיזור הקרסול וכן פציעה נוספת בשריר הארבע ראשי בירך. הזהובים מגיעים להתמודדות לאחר שלושה משחקים ללא נצחון וינסו לצבור שלוש נקודות בכדי לחזור ולטפס כלפי מעלה.

עדכון ראשון: 15:39

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully