וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "דבאלישווילי שחקן טוב, אבל בירידה העונה"

13.11.2011 / 17:17

במכבי חיפה התייחסו להודעה שקיבל החלוץ לחפש קבוצה. דיווח ביוון: הירוקים הגישו הצעה על קשר פאניוניוס, אדין צוצאליץ'

"דבאלישווילי שחקן טוב שתרם רבות למכבי חיפה, אבל החלטנו להודיע לו לחפש קבוצה מתוך רצון לקדם שחקנים צעירים ומתוך מחשבה לבצע תחלופה בעמדה הזאת. הייתה מעט ירידה בכושרו בעונה האחרונה", כך הגיבו הבוקר (ראשון) במכבי חיפה לידיעה מיום שישי, לפיה המועדון הודיע רשמית לחלוץ ולדימיר דבאלישווילי לפני שהמריא לגיאורגיה כי הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות לקראת חודש ינואר.

דבאלישווילי לא כבש העונה שער באף מסגרת ובסביבתו סיפרו כי הוא איבד מביטחונו העצמי. מתוך ארבעה משחקים בהם שותף, הוא פתח בשניים בלבד. בעקבות ההודעה הזאת התעניינה הפועל באר שבע באפשרות לצרפו, אם כי המחיר לא ריאלי עבורה כרגע, מה גם שדבאלישווילי עצמו מעוניין לעזוב לאירופה מתוך רצון לשדרג את שכרו ומעמדו.

דבאלישווילי והבלם יוריצה בוליאט, שנכללו בסגל נבחרות ארצם, טרם הצטרפו לאימוני הקבוצה, שחודשו היום לאחר פגרת סוף השבוע. לאימון הבוקר מחר אמורים להצטרף הבלם סארי פלאח והחלוץ אלון תורג'מן, שאמורים ליטול חלק במשחקה של הנבחרת הצעירה הערב, מול צרפת. לגבי שאר השחקנים שהוזכרו כמועמדים לעזוב (דה חסוס, עזריאל וגדיר), אין כל שינוי. בקרוב אמורה להתקבל החלטה סופית גם בעניינם. טאלב טוואטחה ואייל גולסה הפצועים אמורים לחזור לאימונים השבוע וצפויים להיות כשירים למשחק מול בית"ר ירושלים. ניר דוידוביץ' ממשיך להגביר את קצב האימונים וצפוי להיכלל בסגל לקראת המשחק מול בית"ר. היום תדע בית"ר סופית היכן תארח את חיפה, בטדי או ברמת גן. כל עוד לא תצא הודעה אחרת בעניין, המשחק ייערך ברמת גן.

הקשר גוסטבו בוקולי הגיע למתקן האימונים, לבש את מדי האימון אבל לא עלה לכר הדשא. הסיבה: הקשר טען לפציעה בשריר התאומים, אבל ההערכה שיהיה כשיר למשחק מול בית"ר. לפני האימון אמר לוי לשחקנים: "חשוב לי מאוד לדעת איך היה לכם החופש. יש לנו זמן להתכונן עד המשחק הבא".

בנושא אחר: בתקשורת היוונית מדווחים היום שמכבי חיפה הגישה לפאניוניוס הצעה על הקשר האחורי אדין צוצאליץ', שיכול לשחק גם כבלם. על פי הידיעה ביוון, הירוקים הציעו לשלם על השחקן 600 אלף יורו וש-20 אחוזים ממכירה באה שלו יגיעו גם הם לפאניוניוס, אך הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום. הבוסני בן ה-23 נמצא על הכוונת של חיפה מזה זמן רב וזו אינה הפעם הראשונה בה שמו נקשר בשמה.

הפועל באר שבע גיששה אצל דבאלישווילי

דגני: "אנחנו צריכים להישאר מגובשים"

המגן אוראל דגני התייחס הבוקר לראשונה להגעתו למכבי חיפה ואמר ל"מכבי חיפה TV": "מכבי חיפה הוא המועדון שבו גדלתי. התחלתי במכבי חדרה, אבל אז עברתי לחיפה. הייתי פה ארבע וחצי שנים. כיף לחזור למועדון גדול. אירופה? הייתי עם נתניה בליגה האירופית, אבל פה זה יותר רציני. אנחנו מתמודדים על העלייה. אני נהנה פה ומקווה שנמשיך לשלבים הבאים".

"הקהל של מכבי חיפה גדול מאוד, הכי טוב בארץ. אני מתחבר אליו מאוד. החלום שלי הוא להיות שחקן הרכב קבוע, שחקן שמשקיע המון. אני מקווה שאגשים אותו, אני עובד קשה בשביל זה. אני מעריץ את סרחיו ראמוס ורוצה להיות כמוהו", אמר השחקן שדיבר גם על חדר ההלבשה. "כולם צריכים להיות ביחד בחדר ההלבשה, מגובשים. אנחנו שומרים על הדברים הפרטיים שלנו ביחד. יש לחיפה חדר הלבשה חזק וטוב".


בנושא אחר: חיפה פתחה בפרוייקט מיוחד למען שחקני הנוער שלה, במסגרתו יעברו קורס באנגלית בבית הספר "וול סטריט" במסגרת ההכנה שלהם להיקלט לקבוצת הבוגרים במשחקים בחו"ל ולצורך ראיונות בעיתונות הזרה. הקורס יחל מחר לקראת יציאתם לארצות הברית בחודש הבא, שם ישתתפו בטורניר בהשתתפות נבחרות הנוער של ארצות הברית והודו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 13:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully