וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דבאלישווילי התבקש לחפש קבוצה בינואר

11.11.2011 / 12:57

החלוץ קיבל את ההודעה לפני שהמריא לגאורגיה. גורם על דוידוביץ': "ישחק כשיגיע לו". מחלוקת כספית עם שטרכמן

מכבי חיפה הודיעה רשמית לחלוץ ולדימיר דבאלישווילי כי הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות לקראת חודש ינואר. ההודעה אינה מפתיעה, אבל עד כה היה סימן שאלה גדול לגביה משום שהשחקן עדיין לא קיבל את האישור הרשמי והסופי לכך שהמועדון רוצה לשחררו. גורם במועדון אישר הבוקר: "הבהרנו לשחקן באופן רשמי שהוא אינו בתוכניות. הוא רשאי לנהל משאים ומתנים לקראת חודש ינואר. לאחר שובו מגאורגיה (שיחק 34 דקות בניצחון נבחרתו 0:2 על מולדובה במשחק ידידות, א"י), נבחן את האפשרויות העומדות בפנינו".

החלוץ קיבל לאחרונה מסרים מסוכנים שטענו כי הם מסוגלים לשדך אותו לקבוצות באזור רוסיה, אך חיפה טרם קיבלה הצעה רשמית לגביו. במועדון לא פוסלים אפשרות שהשחקן לא ימצא קבוצה ולפיכך הוא יתבקש לחתום על חוזה לעונה נוספת, במטרה למכור אותו בקיץ. אם השחקן אכן לא יימכר, הוא יוכל לנהל משא ומתן החל מחודש ינואר ללא ידיעת המועדון ולכן הנטיה שלו היא לסרב להצעה כזאת.

הניצחון אמש על בני לוד (0:1) העניק מעט שקט למועדון ונראה כי גם השער שהבקיע עידן ורד סיים סופית את המתיחות עם מאמנו. גם תמיר כהן, מוחמד גדיר ודלה ימפולסקי הציגו יכולת טובה. המאמן אלישע לוי העניק מנוחה לשחקניו בסוף השבוע וביום שני אמורים לחזור להתאמן עם הקבוצה, לפחות באופן חלקי, אייל גולסה וטאלב טואטחה הפצועים וגם שחקני הנבחרות: אלון תורג'מן, סארי פלאח, יוריצה בוליאט ודבאלישווילי. אגב, טואטחה התבקש שלשום להגיע בימים הקרובים בליווי סוכנו, דדה חדד, לפגישה עם ראשי המועדון במטרה לחתום על חוזה לעונה נוספת. מדובר בחוזה לחמש שנים, עם שכר שמוערך בכ-70 אלף דולר לעונה, לא כולל תנאים נוספים.

ניר דוידוביץ' שערך אתמול אימון בחדר הכושר ולא נכלל בסגל לאחר שטען שהוא פצוע, אמור לשוב לאימונים בהדרגה ויהיה כשיר למפגש מול בית"ר ירושלים. "דוידוביץ' יחזור לשער ברגע שהוא יוכיח שמגיעה לו אפודת השוער הראשון", אמרו אמש.

שחקן נוסף שדורש הבהרות לגבי החוזה שלו הוא החלוץ אייל שטרכמן, שלא משחק בקביעות מאז תחילת העונה ודורש להגיע לסיכום לגבי שכרו העונה, שבה גם מסתיים החוזה שלו בקבוצה. כזכור, שטרכמן חתם במכבי חיפה בקיץ 2009, אך עזב כעבור חצי שנה ומאז שיחק במספר קבוצות בדרום אמריקה.

חיפה הכריזה על דיל לאוהדים לקראת המשחק מול לרנקה (1 בדצמבר). האוהדים יטוסו במטוס עם הקבוצה ביום רביעי בבוקר ויחזרו עימה בשישי. עלות חבילה לאדם בחדר זוגי: 375 יורו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully