וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות מאחוריו? שער ניצחון לעידן ורד מול בני לוד

10.11.2011 / 12:24

חיפה גברה על מוליכת הלאומית 0:1, הקשר שספג ביקורת מהמאמן והתנצל עלה מהספסל וכבש. דוידוביץ' לא שותף

במכבי חיפה יכולים להיות מרוצים מהחזרה למסלול הניצחונות אחרי 0:1 על בני לוד במשחק אימון הבוקר (חמישי) בכפר גלים. אלישע לוי יוכל לשאוב נקודת עידוד אחרת מהמשחק הזה – עידן ורד, עליו התפרץ המאמן בחדר ההלבשה לאחר המשחק מול בני יהודה, הבקיע את שער הניצחון לאחר שעלה כמחליף במחצית במקום ויאם עמאשה.

אלישע לוי פתח בהרכב שכולל את בויאן שראנוב ומחליפו היה אסף מנדס, וזאת משום שניר דוידוביץ' לא בסגל לאחר שהודיע לאלישע לוי שהוא פצוע למחרת המשחק מול בני יהודה. המאמן פתח גם עם חיים מגרלישווילי כמגן שמאלי במקום טאלב טואטחה הפצוע. אוראל דגני ואיציק כהן פתחו במרכז ההגנה. בקישור האחורי פתח תמיר כהן, שאחרי שיחה עם אלישע לוי הובהר לו שיקבל יותר דקות משחק.

גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי ויניב קטן השלימו את חוליית הקישור. לצדו של ויאם עמאשה פתח חן עזריאל. יחד עם ורד נכנסו במחצית גם עלי עוסמאן, סיידו יאיא ומוחמד גדיר, שגם הם פתחו על הספסל. ולדימיר דבאלישווילי שנמצא בהכנות למשחק עם נבחרת גיאורגיה, לא היה בסגל. גם אייל גולסה הפצוע נעדר. אלון תורג'מן וסארי פלאח, ששוהים עם הנבחרת האולימפית, נעדרו גם הם. כן שותפו: שאדי שעבאן, אסף מנדס וערן רוזנבאום.

בעניינו של גדיר, אולי מדובר בנקודת אור נוספת מבחינתו של המאמן. גדיר שנכנס במחצית הגיע למספר הזדמנויות והציג יכולת מצויינת. נראה כי אלישע לוי ינסה להחזירו לרוטציה כבר מול בית"ר ירושלים.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שאראנוב; אייל משומר, איציק כהן, אוראל דגני, חיים מגרלישווילי; תמיר כהן, גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי, יניב קטן; חן עזריאל, ויאם עמאשה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully