וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מנואל מארקז: "לא יכול להילחם נגד פקיאו והשופטים"

המתאגרף המכסיקני טען כי "נשדד" על ידי השופטים, ופקיאו זכה בתואר שלישי ברציפות. כעת כולם מחכים לקרב הגדול מכולם

היו לא מעט ביקורות אחרי ניצחונו של מני פקיאו על חואן מנואל מארקז המכסיקני לפנות בוקר (ראשון). אבל בסופו של דבר, פקיאו הצליח לשמור על החגורה שלו מטעם WBO בפעם השלישית (במשקל מעורב). המתאגרף הפיליפיני רשם היסטוריה נוספת בלאס וגאס, בקרב שהכרטיסים בו נמכרו מראש ושאיכלס יותר מ-16 אלף צופים. הוא הרוויח סכום של 22 מיליון דולר וזה עוד לפני הנתח שמגיע לו מהחברה שסיפקה את הצפייה בתשלום לקרב הזה. מארקז אגב "נאלץ" להסתפק בסכום של 5 מיליון דולר.

אז מה כל כך הפריע למכסיקנים? הניצחון הזה הושג בהחלטת שופטים, כלומר בסיומם של 12 סיבובים מלאים. הרבה יגידו שדווקא מארקז היה הדומיננטי בקרב. היו שם שלושה שופטים, שניים פסקו על ניצחון צמוד לפקיאו והשלישי קבע תיקו. אצל הפרשנים מהתקשורת שניקדו גם הם את הקרב ההחלטות הלכו לשני הצדדים. אנשי ESPN וה"טלגרף" למשל קבעו תיקו, והיו גם נציגים מ-USA TODAY ו-WALL STREET JOURNAL שקבעו ניצחון למארקז. המתאגרף המכסיקני שכבר הפסיד בעבר לפקיאו בהחלטת שופטים טען בסיום הקרב כי הוא נשדד ואמר: "הייתי יכול אפילו להפיל אותו לקרשים, ואז השופטים היו מרימים אותו ונותנים לו ניצחון". מאמנו נאצ'ו בריסטיין הוסיף: "ניצחנו בנקודות, ניצחנו שוב פעם וזו הייתה הפעם השניה ששדדו אותנו".

פקיאו, שנזקק ל-28 תפרים תחת לעינו השמאלית בסיומו של הקרב הסביר: "זה היה ברור שניצחתי. אני לא מאשים את אנשיו של מארקז על מה שהם חושבים ואומרים, אבל צריך לשים לב שחסמתי לא מעט מהאגרופים שלו". מאמנו פרדי רואץ' הוסיף: "זה היה קרב צמוד והוא יכל להיגמר בכל תוצאה".

אחרי שני ניסיונות כושלים לגבור על פקיאו, חואן מנואל מארקז לא נשמע אופטימי באשר לקיומו של קרב מספר 4 ואמר: "יהיה קשה להחליט. אולי אני אפרוש ואולי לא. קשה לחשוב על זה אחרי שאתה נלחם גם נגד השופטים". המארגנים עצמם כבר רמזו לכך שינסו לפעול לקרב כזה כבר במאי 2012 ופקיאו אמר בעניין: "אני מוכן בכל זמן, אני מתאגרף וזו העבודה שלי".

בכל מקרה, נראה שמעריצי האגרוף ברחבי העולם מתעניינים פחות בדבריו של מארקז ומחכים בקוצר רוח לקרב בין פקיאו לבין פלויד מייוות'ר ג'וניור, שהוא אלוף העולם באותו המשקל מטעם התאחדות ה-WBC. מדובר בלא ספק בקרב שיכול להירשם בקלות כאחד הגדולים והמרתקים בשנים האחרונות באגרוף המקצועני. באשר לקיומו של קרב כזה אמר פקיאו: "בוא נעשה את זה. בוא נגרום לקרב לקרות ונתן לקהל סיבה ליהנות".

אגרוף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully