וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט וסאלי פירסון נבחרו לאתלטי השנה

הספרינטר הג'מייקני זכה בתואר בפעם השלישית בקריירה, בעוד שאלופת העולם ב-100 משוכות הופתעה מבחירתה

בטקס נוצץ שנערך אתמול (שבת) במונטה קרלו נבחרו יוסאין בולט וסאלי פירסון לאתלטי השנה בעולם, מטעם התאחדות האתלטיקה הבינלאומית (IAAF). עבור בולט זו הייתה הפעם השלישית בקריירה שבה הוא נבחר לתואר המכובד, בעוד שפירסון זכתה בו בפעם הראשונה.

בולט בן ה-25 פסל אמנם בגמר ה-100 מטרים באליפות העולם בדאגו, אבל שמר על תארו בריצת ה-200 והוביל את נבחרת השליחים של ג'מייקה לתואר ולשיא עולם חדש בריצת ה-4X100. פירסון בת ה-25 שלטה ללא עוררין בריצת ה-100 משוכות לנשים - היא ניצחה ב-10 מ-11 התחרויות בהן השתתפה בקיץ וקבעה שבעה מתוך 11 הזמנים המהירים ביותר. היא הגיעה לשיא באליפות העולם, כשקבעה שיא אישי מדהים של 12:28 שניות בדרך לתואר. זו הייתה התוצאה הרביעית בטיבה אי פעם והתוצאה הטובה ביותר בשני העשורים האחרונים.

בולט סיכם את העונה ואמר: "זו הייתה עונה קשה מאוד, היו לי כמה מירוצים צמודים והייתי צריך לדחוף את עצמי קדימה. זו הסיבה שהפרס הזה משמעותי במיוחד עבורי". פירסון נשמעה צנועה יותר ואמרה: "קצת הופתעתי מהזכייה שלי כי ויויאן צ'ריוט זכתה באליפות עולם בפעם השלישית ו-ואלרי אדאמס שולטת בכדור ברזל. בשבילי זה היה כבוד גדול להיות בין 10 האתלטיות של השנה, ולזכות בתואר הזה עבור המדינה שלי והיבשת שלי זה הישג משמעותי מאוד".

האם יוסאין בולט ילך על 4 מדליות זהב בלונדון?

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully