וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: הפסד לפן סטייט בבכורה ללא ג'ו פטרנו

12.11.2011 / 23:00

הניטני ליונס עלו למשחקם הראשון לאחר התפוצצות פרשיית ניצול הקטינים ופיטורי המאמן ג'ו פטרנו והפסידו 17:14 לנברסקה

מסתבר שלשחק פוטבול השבוע היה גדול מדי על מכללת פן סטייט. המכללה עברה שבוע קשה מאין כמוהו, עם התפוצצות הפרשה על ניצול מיני של קטינים בתחומי הקולג' על ידי ג'רי סנדסקי, שאימן בפן סטייט במשך 30 שנה ופיטוריהם של המאמן המיתולוגי של קבוצת הפוטבול ג'ו פטרנו, כמו גם של נשיא המכללה גרהאם ספנייר בשל מעורבותם בהשתקת הפרשה במשך שנים. הערב (שבת), הפסידו הניטני ליונס של פן סטייט, אשר דורגו במקום ה-12 בדירוג הארצי לפני המחזור 17:14 לנברסקה קורנהאסקרס, המדורגת 19, במה שהיה משחקם הביתי האחרון לעונה זו, ואולי טוב שכך.

לאחר שבימים האחרונים ידע קמפוס המכללה מספר מהומות על ידי סטודנטים, אשר זעמו על הפרשה האיומה ובמקביל גם על פיטוריו של פטרנו, לפני המשחק היום הוכרזה הפסקת אש וכל המעורבים הודיעו שינסו להתרכז במשחק, מה שלא הצליח בדיעבד. הניטני ליונס עלו למשחק ללא פטרנו על הקווים לראשונה מזה 45 שנים ו-548 משחקים וכבר מן הפתיחה נראו לא מאורגנים והתקשו להתקדם על המגרש. למזלם, גם נברסקה לא עשתה משהו מיוחד והרבע הראשון הסתיים ללא נקודות.

ברבע הבא טיילור מרטינז, הקוורטרבק הנהדר של נברסקה, כבר השתלט על העניינים ושני דרייבים טובים שלו הסתיימו בבעיטת שדה וגיחה של אמייר עאבדוללה לאנדזון והאורחים ירדו להפסקה ביתרון 0:10. המגמה נמשכה גם בפתיחת המחצית השנייה, כשנברסקה השיגה טאצ'דאון נוסף, הפעם מריצה של רקס ברקהד ל-14 יארד. בנקודה זו פן סטייט החלה אולי קצת לצאת מההלם ולהיכנס למשחק ומיד בדרייב הבא סטפון גרין צימק את התוצאה עם גיחה לאנדזון. תשע וחצי דקות לסיום, גרין הוסיף טאצ'דאון שני למאזנו ולהוריד את ההפרש לשלוש בלבד, אלא שפן סטייט לא ניצלה את שני הכדורים שעוד נותרו ברשותה כדי להתקרב לשער שדה משווה וירדה מנוצחת. פן סטייט נוחלת את הפסדה השני העונה והראשון במסגרת הביג 10. כעת נותרו לה צמד משחקי חוץ, מול אוהיו סטייט וויסקונסין, שיסיימו את העונה המסויטת הזו מבחינת הניטני ליונס.

דיווח על שאר משחקי המחזור- מחר.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully