וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הנשים הפסידו בטורניר המוקדמות האולימפי

הבנות של זלינגר נכנעו 3:0 לקרואטיה בחצי הגמר אחרי שנתנו פייט טוב בשתי המערכות האחרונות. ליגת העל תיפתח ברביעי

נבחרת הנשים של ישראל נוצחה הערב (שבת) על ידי קרואטיה בתום פייט שארך 66 דקות, בחצי גמר טורניר המוקדמות האולימפי הנערך בפורץ'. קרואטיה שמארחת את אחד משלושת טורנירי המוקדמות בשלב הראשון, העפילה לחצי הגמר מהמקום הראשון בבית ב' לאחר ניצחונות חלקים על צרפת ושבדיה. ישראל, שניצחה את יוון (2:3) ונוצחה בידי הולנד (3:0), העפילה מהמקום השני בבית א'. הנבחרת המוכשרת ענדה עד היום שלוש פעמים מדליית כסף באליפות אירופה (1995, 1997, 1999) ולמרות שמעולם לא זכתה בטורניר גדול, נחשבת לאחת הנבחרות הקשוחות ביבשת שנהנית מחממת הכדורעף המקומית.

הקרואטיות מלאות בהתלהבות פתחו בניצחון קליל במערכה הראשונה 14:25. את המערכה השנייה פתחה הנבחרת בהדרכתו של ד"ר אריה זלינגר ביתרון מהיר 0:4, אך הקרואטיות התעוררו בזמן ושלטו עד לסיום המערכה עם 18:25. במערכה השלישית לעומת זאת, הנבחרת פתחה ביתרון והפעם ידעה לשמור עליו לכל אורך הדרך, עד לניצחון 21:25, שהשתיק את 500 האוהדים המקומיים, אך באופן זמני בלבד. אמנם במערכה השלישית הנבחרת שיפרה באופן מסוים את האחוזים בהתקפה (38%) ובמיוחד את משחק הקבלה (74%) אבל המגמה לא נמשכה אל תוך המערכה הרביעית והקרואטיות לא התקשו לסגור עניין במשחק עם 20:25 במערכה בדרך למשחק הגמר בשלב הראשון במוקדמות האולימפיים.

עוזר מאמן נבחרת ישראל חן הימלפרב סיפר בסיום לאתר איגוד הכדורעף: "הוצאנו את המיטב מהסגל בטורניר הזה במיוחד כששיחקנו עם שחקניות צעירות כמו שני פחם, אלה פרחי וקרן גליק. זאת התנסות מאוד חשובה עבורן להמשך הדרך". טלי ארטמנקו הצטיינה והובילה את הנבחרת עם 17 נקודות (38%), אניה ויליקי הוסיפה 14 (27%). הנבחרת סיימה את המשחק עם 10 קיל בלוק (גלית דבש ואלה קולנוגורוב 3 כ"א, אנה פרחי 2).

הנבחרת תשוב ארצה בתחילת השבוע לקראת פתיחתה של ליגת העל לנשים ביום רביעי הקרוב. טלי ארטמנקו ואניה ויליקי ישובו למודרנסקה פרוסטיוב קבוצתן הצ'כית ואילו אנה פרחי תפתח עונה עם קבוצתה החדשה לוקומוטיב באקו בליגה באזרבייג'אן. בשבועות הקרובים תסוכם המשך פעילות נבחרת הנשים לחודשים הקרובים לקראת טורניר מוקדמות אליפות אירופה 2013 שמחכה לנבחרת בסתיו הבא.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully