וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל רמת גן עלתה לחצי הגמר

האורדונים ניצחו 0:1 את מכבי הרצליה, הפועל הרצליה עלתה אחרי 0:2 על אום אל פאחם. גם הפועל ירושלים ובת ים עלו

רבע גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית נערך הערב (שבת) וסיפק כמה דרמות גדולות במיוחד. המשחק הכי דרמטי הגיע מנצרת, שם הפסידה אחי 7:6 בתום דו קרב פנדלים לעירוני בת ים. הפועל רמת גן התאוששה מההפסד הביתי במחזור האחרון עם 0:1 על מכבי הרצליה, בעוד הפועל הרצליה ניצחה 0:2 את מכבי אום אל פאחם. הפועל ירושלים גם עלתה לחצי הגמר לאחר 1:2 על סקציה נס ציונה.

הפועל רמת גן - מכבי הרצליה 0:1

במשחק שפתח את הערב אירחה הפועל רמת גן את מכבי הרצליה, המדורגת בליגה שלושה מקומות מעליה. הרצליה חיפשה את השער במחצית הראשונה, אבל דווקא האורחים הכו ראשונים מרגליו של אביב עזריה בדקה ה-35. האורחים ניסו לחזור למשחק אבל לא הצליחו למצוא את הרשת, ורמת גן חגגה עלייה לחצי הגמר.

הפועל הרצליה - מכבי אום אל פאחם 0:2

לעומת זאת יריבתה העירונית, הפועל הרצליה, דווקא השיגה את הכרטיס לשלב הבא, לאחר שניצחה 0:2 את מכבי אום אל פאחם. מחצית ראשונה מאופסת פינתה את דרכה לשלוש דקות של אקשן עבור הרצליה, שנהנתה מצמד שערים של פיליפ אמבומנה בדקות 59 ו-62 בדרך לניצחון.

הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה 1:2

הקבוצה של לופא קדוש המשיכה במומנטום מהניצחון על הפועל רמת גן במחזור האחרון והצליחה להשיג גם את הכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו. אדם מזרחי, שכבש צמד באצטדיון וינטר מול האורדונים, הצליח להרשית גם היום, הפעם בפנדל בדקה ה-65, איציק כהן הכפיל בדקה ה-79 ויחיאל צגאי צימק בדקה ה-88, מה שלא עזר לסקציה שהודחה.

אחי נצרת - עירוני בת ים 7:6 (לאחר דו קרב פנדלים)

הדרמה הכי גדולה חיכתה לחובבי הלאומית דווקא בעילוט, שם הצליחה עירוני בת ים לנצח 4:5 את אחי נצרת בתום דו קרב פנדלים. המשחק עצמו הסתיים ב-1:1 אחרי 90 דקות ו-2:2 אחרי 120 דקות. עוז ברנדווין העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-15, אך סרג' איילי השווה בדקה ה-75 ושלח את המשחק להארכה. גם שם כבש איילי בדקה ה-96 והעלה את נצרת ל-1:2. אלא ששער של אור בן חמו בדקה ה-120 שלח את המשחק לדו קרב פנדלים, בו כאמור ניצחה הקבוצה של איתי מרדכי 4:5.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully