וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מצוין להלפרין, סל ניצחון לרות'בארט

הגארד הצטיין עם 16 נקודות בהפסד סנט פטרסבורג 75:74 לקובאן, הסנטר וקבוצתו לובליאנה ניצחו 78:80 את נובו מסטו

יותם הלפרין המשיך גם היום (שבת) בכושר המצוין בו הוא נמצא, אך גם זה לא עזר לקבוצתו ספרטק סנט פטרסבורג להימלט מהפסד שני העונה במשחקה הרביעי בליגה הרוסית. ספרטק הפסידה בחוץ 75:74 ללוקומוטיב קובאן, שרשמה ניצחון שני העונה במשחק הדרמטי הזה. רודריק בלקני הוותיק והטוב העניק לקובאן את הניצחון עם סל חמש שניות לסיום המשחק.

הגארד הישראלי היה מהטובים על המגרש וסיים את הערב עם 16 נקודות, 5 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות ביותר מ-38 דקות משחק. חברו לקבוצה, פטריק בברלי, היה הקלע המוביל של ספרטק עם 17 נקודות, ואלרי ליחודי הוסיף 10. את קובאן הוביל שחקן נבחרת רוסיה סרגיי ביקוב עם 18 נקודות, 5 אסיסטים ושתי חטיפות, כשאליו נוספו גם ג'רמי מאסיי, ששיחק בעבר בריאל מדריד וקלע הערב 17 נקודות ובנוסף קלט 7 ריבאונדים.

מולי קצורין וקבוצתו הגרמנית פרנקפורט ספגו את הפסדם השישי העונה משמונה משחקים, אחרי שנכנעו בבית 63:55 לברמרהאבן. המשחק היה צמוד במשך שלושת הרבעים הראשונים, אבל 8:19 לאורחים בעשר הדקות האחרונות סיבך את קצורין. ג'סטין גריי וג'רמראו דוידסון הובילו את קלעי פרנקפורט עם 14 נקודות כל אחד, טורל מרטין קלע 19 למנצחים.

בליגה האדריאטית, לובליאנה של רוברט רות'בארט ניצחה בחוץ 78:80 את נובו מסטו והשיגה את ניצחונה השביעי העונה בדרך לשמירה על מאזן מושלם. הסנטר שמחזיק באזרחות ישראלית שיחק 11 דקות שבהן קלע תשע נקודות והוסיף גם ריבאונד ואסיסט אחד, כשלא פחות חשוב מכך הוא היה חתום על הליי אפ שנעל את המשחק.

בצרפת, נחלו טוני פארקר וקבוצתו הפסד חוץ כואב, 77:68 ללה האבר. המארחים שלטו כבר מהפתיחה, אבל פארקר נכנס לעניינים, והוריד את וילרבאן ביתרון 3 אל המחצית. ניקולס פופ החל לחמם את היד מחוץ לקשת, והחל להגדיל את הפער, עד יתרון דו ספרתי ברבע האחרון שהבטיח את הניצחון. פופ הוליך את קלעי לה האבר עם 24 (4 מ-6 לשלוש) וג'ון קוקס תרם 20. לוילרבאן: פארקר 21.

מונס הבלגית, קבוצתו של המאמן אריק שיבק, ניצחה 76:86 את לובן ומדורגת במקום השני עם מאזן של חמישה ניצחונות לעומת שני הפסדים. רונל טיילור היה הקלעי המצטיין בקבוצתו עם 17 נקודות.

מי שממשיך לככב באירופה הוא דרון וויליאמס. גארד ניו ג'רזי, שחתם לתקופת השביתה בבשיקטאש הטורקית, רשם משחק נהדר עם 28 נקודות, שכללו 8 מ-11 לשתי נקודות ו-4מ-9 מחוץ לקשת, ביחד עם 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, והוביל את קבוצתו ל-82:98 בחוץ מול מרסין.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully