וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי קניוק: "אנחנו רוצים להיות תלויים בעצמנו"

קפטן נבחרת הנוער נערך למבחן האחרון בקרב על מקום בשלב העילית מול ליטא (א', 16:00, 5): "אנו מבטיחים שלא לאכזב"

נבחרת הנוער של ישראל תתייצב מחר (ראשון, 16:00, שידור ישיר בערוץ 5) למבחן המכריע שלה במוקדמות אליפות אירופה, כאשר היא תיאבק על העלייה לשלב העילית מול ליטא. המשחק ייערך באיצטדיון הרצליה והכניסה אליו תהיה חופשית.

שחקניו של אלי אוחנה ניצחו במשחק הראשון 1:2 את צ'כיה, אבל המשיכו את הקמפיין עם הפסד 1:0 לסרביה, שהשאיר את הנבחרת זקוקה לניצחון נוסף כדי לעלות שלב. קפטן הנבחרת גידי קניוק משוכנע שחבריו מסוגלים לעמוד במשימה, ובראיון לאתר ההתאחדות הוא סיפר: "המצב ברור לחלוטין - ניצחון על נבחרת ליטא יעלה את ישראל לשלב העילית, תיקו יגרום למתח ולתקווה כי גם המשחק הנוסף שיתקיים בין נבחרות צ'כיה וסרביה יסתיים ללא הכרעה וישראל תעפיל מהמקום השני. עם זאת, אנחנו רוצים להיות תלויים רק בעצמנו וכולנו מכוונים אך ורק לניצחון".

כקפטן הנבחרת שרוב שחקניה צועדים יחדיו כבר קרוב לשנתיים, חשוב לקניוק הגיבוש והאמונה של חבריו במשימת הניצחון על נבחרת ליטא: "לאחר ההפסד המאכזב לסרביה כל אחד ואחד ישב בחדרו וחשב לעצמו כיצד מתקדמים מכאן הלאה ואיך נערכים ביומיים וחצי שעד למשחק הסיום נגד ליטא. שוחחנו בינינו, הקשבנו לדברים שאמר המאמן אלי אוחנה, למדנו להכיר את המשחק הליטאי ונראה כי אנו יודעים כיצד לתקן טעויות כדי להגיע למטרה אותה הצבנו לפנינו. נותר רק לעלות לכר הדשא ולקיים את ההבטחה הקבוצתית המלווה אותנו כבר שנה - להעפיל לשלב הבא, שלב העילית".

הקפטן ניסה להסביר מה לא עבד על המגרש בהפסד לסרביה: "היה קשה מאוד נגד סרביה, בעיקר מהבחינה הפיזית. הסרבים היו אגרסיביים מאוד ונחושים במאבק על כל כדור. הם הקשו עלינו את הנעת הכדור הטכנית ופגעו במשחק הקבוצתי שלנו". על הנבחרות נגדן שיחקה ישראל, צ'כיה וסרביה, אומר הקשר הצעיר: "שלוש הנבחרות בטורניר הזה באות מעולם הכדורגל המזרח אירופאי. זהו כדורגל המבוסס על כושר גופני גבוה ומהירות פנטסטית עם שילוב של טכניקה אישית טובה. הנבחרת שלנו אינה נופלת מהן ברוב הבחינות, כך שבטורניר הזה הכל נראה צמוד מאוד. למדנו שגם ליטא היא נבחרת דומה שצריך לכבד ולשחק נגדה במלוא היכולת כדי שלא נופתע".

לקניוק וחבריו אין כל כוונה לסיים ביום ראשון את הפרק שלהם בנבחרת הנוער ולהתגייס לצה"ל ללא הכרטיס לשלב ההכרעה האחרון, שלב העילית, אשר יתקיים במרץ 2012: "נבחרת הנוער קוראת לאוהדים להגיע מחר ליציעי האצטדיון בהרצליה ולתמוך בנו. אנו זקוקים לתמיכת האוהדים ועידודם, ומבטיחים שלא לאכזב. יש לנו נבחרת גאה המבקשת להגשים חלום בדרך לצמרת באירופה".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully