וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אני מאמין שנישאר בליגה"

מאמן הפועל באר שבע עדיין אופטימי אחרי שלושת ההפסדים הרצופים: "זה רק עניין של זמן עד שנצליח לעלות על דרך המלך"

אחרי שהשיג תיקו מול מכבי חיפה במשחק הבכורה המחודשת שלו כמאמן הפועל באר שבע, רשמו הדרומיים שלושה הפסדים רצופים תחת המאמן החדש-ישן, שהתראיין הבוקר (שבת) לאתר הרשמי של הקבוצה וניסה לשמור על אופטימיות.

"אנחנו רוצים להישאר בליגה ואני מאמין שנעשה את זה", אמר לוי. "אני בטוח שהקבוצה תצליח לעלות על דרך המלך, זה רק עניין של זמן. נצטרך להיות יותר ממוקדים בבחירת ההרכבים שלנו, הגיע הזמן לעשות את זה אחרי תקופה של היכרות עם השחקנים".

על חזרתו לתפקיד אמר לוי: "רק כאשר הייתי בחוץ הבנתי עד כמה המועדון הזה יקר לליבי, עד כמה הוא מתנהל בצורה מקצוענית ועד כמה טוב לאמן כאן. למדתי להעריך את זה ולכן אני שמח שחזרתי. בפן המקצועי הגעתי להבנה שצריך להיות יותר התקפי, וננסה לעשות את זה בהמשך".

על המצב בה קיבל את הקבוצה מניר קלינגר אמר לוי: "גם אם נעשו טעויות בבניית הקבוצה לטעמי הכול נעשה בתום לב חבל לדוש בזה יותר מדי, צריך לבדוק מה שיש עכשיו, מה שהיה היה, לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור".

"אני חושב שצריך לעשות סדר בקבוצה", הוסיף לוי. "היום הסגל רחב מדי, לטעמי 26 שחקנים זה לא דבר נכון לקבוצה, נצטרך לצמצם את הסגל לשנות אותו קצת". על היחס מהאוהדים אמר המאמן: "אני צריך את התמיכה של הקהל, שירים את הקבוצה ויתמוך בה, כרגע הכי חשוב שייתן ביטחון לשחקנים".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully