וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ווילסון ראמוס חולץ מחוטפיו

12.11.2011 / 10:45

שר המשפטים של ונצואלה מסר כי התופס של הנשיונלס "בריא ושלם". פפלבון כמעט סגור בפילדלפיה, פוחולס נפגש עם מיאמי

סוף טוב לסיפור החטיפה של ווילסון ראמוס. התופס של וושינגטון נשיונלס, שנחטף מביתו שבונצואלה לפני יומיים למטרות כופר, שוחרר הלילה (בין שישי לשבת) לאחר מבצע חילוץ על ידי המשטרה המקומית והמשמר הלאומי של ונצואלה. שר המשפטים של ונצואלה אמר כי ראמוס "בריא ושלם" וסיפר ששלושה אנשים נעצרו בבית בו בוצע החילוץ והם חשודים בחטיפה.

כזכור, ביום רביעי האחרון פרצו כמה אנשים לביתו של השחקן בעיר ולנסיה שבונצואלה והוציאו אותו בכוח ובאיומי אקדח אל תוך מכונית מילוט שחיכתה להם במקום. מספר עדי ראייה שנכחו במקום בשעת האירוע ידעו להצביע על סוג המכונית כמו גם על המראה הכללי של החופים, מה שהקל את עבודת המשטרה שלבסוף מצאה את הבית בו הוחזק השחקן ושיחררה אותו לחופשי.

הג'נרל מנג'ר של הנשיונלס מייק ריצו מסר בתגובה לחדשות הטובות: "עדיין לא דיברנו עם ווילסון, כך שאנו לא יודעים מה שלומו, אבל אנחנו מאושרים מהדיווחים על חילוצו. המועדון רוצה להודות לכל מי שהתפלל ב-48 השעות האחרונות לשלומו. זה היה סיוט".

אלברט פוחולס: "נראה לאן אלוהים ייקח אותי"

פילדלפיה פיליז עפה מהפלייאוף האחרון בהפתעה גדולה מול סנט לואיס, כבר בסיבוב הראשון. מה שלא ממש תיפקד עבור הפיליז בסדרה הייתה ההתקפה, שבמשחק המכריע לא הצליחה לייצר אף ריצה. למרות זאת, בפילדלפיה החליטו לפתוח את הפגרה הנוכחית דווקא עם חיזוק משמעותי להגשה, שזכתה בעונה שעברה לכינויים בסגנון "הרוטציה הטובה בהיסטוריה". הרכש החדש של הקבוצה הוא הקלוזר של בוסטון רד סוקס בשש העונות האחרונות ג'ונתן פפלבון, שיחזק את הבולפן של פילי תמורת 50 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות, מה שיהפוך אותו למרוויח השני בדירוג הרליברים בליגה, אחרי מריאנו ריברה.

פפלבון, שהשיג את האאוט האחרון באליפות של בוסטון ב-2007, היה גם זה שהפסיד את המשחק הדרמטי ביום הסיום של העונה האחרונה מול בולטימור, מה שעלה לרד סוקס בכרטיס לפלייאוף. חרף העובדה שהוא נמצא בירידה מסוימת ביכולתו בשנים האחרונות, המגיש בן ה-30, שכמעט הצטרף לפיליז בתחילת דרכו בליגה, מביא עימו לפילדלפיה 219 שמירות בקריירה, 31 מהן בעונה החולפת. הוא צפוי להחליף בתפקיד הקלוזר את ריאן מדסון וכל מה שמפריד בין הצדדים כרגע הן הבדיקות הרפואיות אותן יעבור השחקן בתחילת השבוע הבא.

פלורידה מארלינס עברה שינוי גדול לאחרונה. הקבוצה, שנטשה את אצטדיונה הישן לטובת אחד חדש לחלוטין בהוואנה הקטנה שבמיאמי, החליפה אמש את שמה למיאמי מארלינס, כשבנוסף גם המדים, הסמל וצבעי הקבוצה הוחלפו, במטרה להעניק לה ציביון חדש. לאחר שצירפו את המנג'ר אוזי גיין לפני כחודש וחצי, מעוניינים כעת בפלורידה לשנות גם את פני הקבוצה עצמה ולשם כך הם ביצעו את הצעד הראשון במרדף אחר השחקן החופשי הכי מדובר של הקיץ הקרוב, אלברט פוחולס.

אלוף ה-MLB עם סנט לואיס הגיע למיאמי, ביקר באצטדיון החדש וסעד עם ראשי הקבוצות. "נחכה ונראה לאן אלוהים ייקח אותי", אמר פוחולס. גם חוסה רייס ומארק בהרלי, שני שחקנים חופשיים איכותיים נוספים, כבר הוגשו הצעות על ידי המארלינס, שקווים להגיע ל-30,000 אלף צופים העונה בממוצע למשחק באצטדיונם החדש.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully