וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: התופס ווילסון ראמוס נחטף בוונצואלה

10.11.2011 / 16:19

שחקנה הצעיר והמבטיח של וושינגטון נשיונאלס הוצא בכפייה מביתו שבמדינה, שמאחוריה היסטוריה עניפה של חטיפות

חטיפות של קרובי משפחותיהם של שחקנים מפורסמים בדרום ומרכז אמריקה אינן דבר חדש. ספורטאים שמרוויחים הרבה כסף בארצות הברית ובאירופה הם מטרה לדמי כופר גבוהים, אבל הפעם מוצא את עצמו ווילסון ראמוס בלב הסערה. ראמוס, התופס של וושינגטון נשיונאלס מה-MLB, נחטף מביתו שבוונצואלה על ידי חמושים.

ראמוס בן ה-24 נחשב לתקווה גדולה בקבוצה מוושינגטון, כשבעונה החולפת חבט ב-26.7 אחוז ל-15 הומראנס. הוא היה מחליפו של ג'ו מאוור במינסוטה טווינס והועבר לנשיונאלס ב-2010, כשהשנה סיים עונה מלאה ראשונה בקבוצה. על פי הדיווחים, בסביבות 18:45 ברביעי בערב הגיע ואן עם חמושים לביתו של ראמוס, כ-150 ק"מ מקראקס, ומשו אותו היישר אל הרכב.

מקורב למשפחה אמר כי "נכון לשעה זו, החוטפים טרם יצרו קשר". דרו סטורן, המגיש הסוגר של וושינגטון, צייץ בטוויטר: "אלה חדשות נוראיות, המחשבות והתפילות שלנו אתו". בינתיים, אותרה המכונית של החוטפים, אולם ראמוס עצמו עדיין לא נמצא.

חטיפות, כאמור, הן עניין מוכר בוונצואלה. בנובמבר 2009 נחטפה אמו של המגיש קרלוס זמבראנו ושוחררה לאחר שלושה ימים של מבצע חשאי סטייל קומנדו. חמישה חודשים לפני כן נחטפו ילדיו של התופס יורביט טוריאלבה, אז שחקן קולורדו רוקיז, ושוחררו יממה לאחר מכן. אמו של המגיש אוגת' אורבינה "בילתה" תחת חסותם של חוטפיה חמישה חודשים לפני ששוחררה. אורבינה עצמו, אגב, מרצה 14 שנות מאסר לאחר שאיים ברצח עם מצ'טות על עובדים באחוזתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully