וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד בכורה למכבי ראשון לציון

האלופה הופתעה על ידי מכבי תל אביב, שהרשימה בניצחון 25:30. הפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב נותרו מושלמות

המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד נמשך היום (שישי) ועמד בסימן הפסד הבכורה המפתיע של מכבי ראשון לציון. אחרי שני ניצחונות קלים, הדאבליסטית נעצרה על ידי מכבי תל אביב, שהרשימה בדרך לניצחון ביתי 25:30.

התל אביבים פתחו מצוין ועלו ליתרון 4:9, כששחקני האלופה לא הפסיקו לאבד כדורים (15 בסך הכל) ונותרו בפיגור חמישה שערים גם במחצית (14:9). השוער סרג'ן ג'ורג'ביץ' נעל את השער עם שבע עצירות של כדורים משימה מטרים, וחבריו נובאק בוסקוביץ' ועומר דבדה סיפקו את הסחורה בהתקפה והובילו את מכבי תל אביב לניצחון המשכנע, אחרי ההפסד במחזור הקודם להפועל ראשון לציון.

"עשינו את הדברים הנכונים, סגרנו להם את המשחק המהיר וידענו להחזיר את המומנטום כשאיבדנו אותו", הסביר אבי רש את המפתחות לניצחון. "כשעושים את הדברים כמו שצריך, אנחנו קבוצה מספיק איכותית וברמה גבוהה".

"היום כל מה שלא רציתי שיקרה, קרה", סיכם את ההפסד גלעד מאור, מאמן מכבי ראשון לציון. "הקבוצה שלנו טובה ואנחנו נקום מההפסד. בשנה שעברה לקחנו אליפות עם חמישה הפסדי ליגה. ההפסד הגיע לנו ובגדול, מכבי תל אביב הייתה הרבה יותר טובה".

חיוכים בצד האדום של עיר היין

בניגוד ליריבתה העירונית, הפועל ראשון לציון נותרה מושלמת בפסגת ליגת העל, לאחר ניצחון 18:28 על עירוני רחובות. דווקא רחובות הייתה זו שהובילה 2:5 בדקה ה-11, אלא שאז נפצע אמי צ'וקואמיקה הניגרי וראשון לציון רצה ל-0:10 בהנהגת הצעירים טל הרשקוביץ' (7 שערים) ויותם טל (4). דימה קרופטניקוב הוביל את רחובות עם 6 שערים, עידן מימון כבש 3 להפועל ראשון לציון.

מי שצמודה לאדומים מעיר היין היא אס"א תל אביב, שהשיגה גם היא ניצחון שלישי, 23:27 בחוץ על בני הרצליה. המארחים הוליכו עד הדקה ה-40, אבל אז מילוש טיצה הסרבי הורחק בכרטיס אדום והמשחק התהפך. אנדריי טרנבוי הבקיע 7 שערים עבור אס"א, ויורל מזיל ומירו בראסיץ' הוסיפו 6 כל אחד. ולדימיר זיאק כבש 9 להרצליה, כששחקן נבחרת ישראל תומר שמעוני תרם 5.

א.ס. רמת השרון רשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה, כשלא התקשתה עם 26:36 מול מכבי קרית מוצקין. רמת השרון הוליכה 10:15 במחצית, וברחה במחצית השנייה עם משחק מצוין של עומר לוסטיג, שהבקיע 9 שערים. ישראל פישר כבש 7 למפסידים.

בקרב העולות החדשות גברה מ.כ. חולון 27:34 בחוץ על א.ס. סביון. פיליפ קאלו בלט עם 9 שערים אצל החולונים, כשניסים פלח וברק רוזליס תרמו 6 כל אחד. כריסטי שבלובסקי ויובל קיוויתי הבקיעו 6 שערים כל אחד עבור סביון.

במשחק שפתח את המחזור השלישי כבר אתמול, נפרדו הפועל אשדוד וס.כ נס ציונה ב-22:22. לשתי הקבוצות הייתה זו נקודה ראשונה העונה. טומיסלב בארוס הוביל את אשדוד עם 6 שערים (5 בפנדלים) כשבצד השני בלט מילאן פיליץ' עם 7.

לאתר איגוד הכדוריד

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully