וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לאלמוג כהן במשחק אימון

הקשר חזר מפציעה וכבש ב-0:3 של נירנברג על אינגולשטדט. ליעד אלמליח נבחן במשחק ידידות של פודבסקידז'ה

בזמן שכל הליגות האירופית בפגרה, מנצלות חלק מהקבוצות את ההפוגה לטובת המפגשים הבינלאומיים כדי לתקן ליקויים ולהשתפר באמצעות משחקי אימון. היום (שישי) קיימה נירנברג משחק הכנה מול אינגולשטדט וניצחה אותה 0:3, כשאלמוג כהן היה חתום על השער השני במשחק, כבר בדקה השמינית.

הקשר הישראלי, שפתח העונה שבע פעמים בהרכב קבוצתו בבונדסליגה ונעדר מהמחזור האחרון בגלל פציעה בברכו, חזר להרכב מצא את הרשת של נועלת טבלת הבונדסליגה השנייה בנגיחה, שתי דקות אחרי השער הראשון במשחק, אותו כבש שחקן הנוער סינאן טקרצ'י. מייק פרנץ חתם בדקה ה-83.

הקשר ליעד אלמליח, שנמצא במבחנים בפודבסקידז'ה הפונלית, שיחק היום 70 דקות בהפסד הקבוצה 2:1 במשחק אימון מול גורניק זאבז'ה שארך אגב 115 דקות. אלמליח נכנס בדקה ה-46, עם פתיחתו של השליש השני, ושיתף פעולה עם מרבית השחקנים המחליפים. נראה שהשחקן ימשיך להיבחן עוד מספר ימים לפני שתתקבל החלטה לגביו. אגב, אלמליח הוא שחקן חופשי כך שלפודבסקידז'ה אין מניעה לצרפו מיידית.

לירן כהן פתח בהרכב הקבוצה ובדקה ה-15, בעיטה שלו נהדפה על ידי השוער האורח ומריוש סאחה המשיך לרשת. כהן הוחלף אחרי 45 דקות ולא זכה לשתף פעולה עם אלמליח, כשפודבסקידז'ה ספגה שני שערים בדקות 46 ו-55 וירדה מנוצחת.

ליעד אלמליח יהיה הלגיונר הבא בפולין?

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully