וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "רוצים להחזיר את ההרתעה למלחה"

מאמן הפועל ירושלים רוצה לצלוח את אשדוד (ש', 20:00, 5+לייב). בראדלי טס לארה"ב, דיווח: בולוניה רוצה את ורנאדו

המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל ייצא לדרך כבר הערב (שבת) במשחק בו תארח הפועל ירושלים את מכבי אשדוד במלחה. המשחק הוקדם ליום שבת בשל יציאתה של ירושלים ביום ראשון לאוקראינה לקראת פתיחת משחקי היורוקאפ ביום שלישי מול בי סי דונייצק. ירושלים מגיעה למשחק אחרי הניצחון על ברק נתניה שהוריד מעט מהלחץ במועדון, ומנגד מגיעה אשדוד אחרי התבוסה הקשה מול מכבי תל אביב ועם ניצחון אחד בשלושה משחקים.

הבוקר דיווחה התקשורת האיטלקית על התעניינותה של וירטוס בולוניה בג'ראוויס ורנאדו. הסנטר האמריקאי התקשה להשתלב בירושלים מאז הגעתו הקיץ, הרבה להפגין את חוסר שביעות רצונו מהנעשה בקבוצה והשבוע אף התעמת באימון עם אלישי כדיר.

הפועל ירושלים – מכבי אשדוד (20:30, 5+ לייב)

היסטוריה ומספרים

* מאז תחילת העונה שעברה נפגשו הקבוצות שבעה פעמים: שלושה משחקי ליגה, שלושה משחקי פלייאוף ומשחק בגביע צ'אנס. המאזן: 2:5 לירושלים.

* גוני יזרעאלי ומאיר טפירו רשמו בסוף העונה שעברה תקרית מכוערת ביניהם בסופה הורחק הקפטן של אשדוד.

* דרור חג'ג' שיחק בהפועל ירושלים במשך שנתיים, ומאז שעזב את הקבוצה ב-2007/8 הגיע למלחה עוד 5 פעמים כאורח, והפסיד בכל המשחקים.

* את אימוני תחילת העונה שעברה החלו די ג'יי סטרוברי וקרייג בראקינס ביחד, במדי ניו אורלינס מה-NBA.

הכנות ושאר ירקות

הפועל ירושלים:

הניצחון הדחוק בנתניה הרגיע מעט את הרוחות סביב הקבוצה של עודד קטש. עד המשחק, דיברו מאחורי הקלעים בירושלים על אפשרות להחליף את המאמן, לשנות את סגל הזרים ושינויים נוספים, וכעת מתרכזים בשלושת המשחקים החשובים הקרובים – מכבי אשדוד, בי סי דונייצק בפתיחת היורוקאפ ומכבי תל אביב ביד אליהו בשבוע הבא. הגארד אייברי בראדלי המריא בחזרה לארצות הברית, ובשלב זה לא ידוע מתי והאם יחזור. ג'ון תומאס שוב לא נרשם בטופס למשחק.

"חשוב לנו ליצור מומנטום חיובי ולרשום ניצחון שני ברציפות. המטרה שלנו לצאת למשחק הראשון שלנו באירופה בראש שקט ועם ניצחון", אמר המאמן עודד קטש לקראת המשחק, "אשדוד היא קבוצה חזקה עם שחקנים טובים, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ונרצה להחזיר למלחה את ההרתעה". ביום ראשון תמריא הקבוצה למשחק היורוקאפ.

מכבי אשדוד:

ההפתעה הגדולה של העונה שעברה פתחה את העונה הנוכחית בצורה מגומגמת, וביום ראשון הובסה בביתה מול מכבי תל אביב. על אף ההפסד, באשדוד מקווים לצאת לדרך חדשה כבר במשחק במלחה, כשהמאמן עופר ברקוביץ' מנסה להחדיר בשחקניו את האמונה כי ההבדלים בין הקבוצות הם לא משמעותיים. מאיר טפירו, שעלה למשחק מול מכבי תל אביב עם שבר באצבע ידו, ישחק.

בינתיים מי שחזר לישראל הוא שחקן הפנים של אשדוד, ג'וש דאנקן. דאנקן פספס את פתיחת העונה בשל פציעה, ובמקומו הגיע קרייג בראקינס, שחקנה של פילדלפיה. דאנקן עבר את הבדיקות הרפואיות של הקבוצה, וצפוי לעמוד לרשותו של עופר ברקוביץ' בעוד כשבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שחקן מפתח: אלישי כדיר

בשבוע שעבר נעצר הרצף הנפלא של כדיר, שעד אז קלע 10 נקודות לפחות 21 משחקים רצופים. גם זה לא מנע משחקן נבחרת ישראל להיות פעלתן מאוד בשני צידי המגרש ולהביא לירושלים את הניצחון על נתניה. כדיר הוא ברומטר, במיוחד לאור הדלילות היחסית של אשדוד במשחק הפנים, ובמידה ויצליח לרשום מספרים יפים, לצידו של בריאן רנדל, יוכלו בירושלים לחייך כל הדרך לניצחון נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully