וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת ה-NBA תיפתח ב-15.12?

בתום עוד מרתון שיחות, השחקנים קיבלו הצעה חדשה ואם יאשרו אותה, העונה תכלול 72 משחקים. פישר: "לא הזמן למו"מ"

סבב שיחות נוסף בין ארגון השחקנים בליגת ה-NBA לבעלים הסתיים ללא הסכם, אך עם מידה מסוימת של אופטימיות. הקומישנר של הליגה, דייויד סטרן, הציע הצעה חדשה שנחשבת (לפחות על ידו) לטובה ביותר שקיבלו השחקנים עד כה, ובמסגרתה תחל העונה ב-15 בדצמבר ותכלול 72 משחקים. כעת הכדור שוב נמצא במגרש של השחקנים, שצריכים להחליט האם לקבל את ההצעה של סטרן, או לשוב לשולחן הדיונים פעם נוספת. אם השחקנים ימשיכו לסרב, הבעלים צפויים להקשיח את עמודתיהם וקיום העונה כולה יעמוד בספק. התשובה צפויה להתקבל בתחילת השבוע הבא.

ההצעה החדשה התקבלה בליל שישי אחרי עוד מרתון שיחות שערך כ-11 שעות. רשת ESPN מדווחת כי הבעלים לא ביצעו שינויים גדולים מההצעה הקודמת שהגישו לשחקנים, דבר שגרם חוסר שביעות נוסף מצד דרק פישר ואנשיו. "קיבלנו הצעה נגדית שלא לגמרי תואמת את הציפיות שלנו", אמר יו"ר ארגון השחקנים. "ברור שאנחנו עדיין רוצים לנהל מו"מ, אבל עכשיו זה לא הזמן. בימים הקרובים נחליט מה יהיו הצעדים הבאים שלנו".

בילי האנטר המשיך בקו דומה והוסיף: "זו לא ההצעה הכי טובה בעולם, אבל יש עליי מחויבות להציג אותה בפני החברים וזה מה שאנחנו הולכים לעשות".

היה והשחקנים יקבלו את ההצעה החדשה, יתקיימו מחנות אימונים ומשחקי טרום-עונה צפופים, כולל תקופת פרי-אייג'נסי מרוכזת וקצרה מהרגיל. בהנחה ואכן תצא לדרך העונה ב-15/12/11, יחל הפלייאוף שבוע מאוחר מכפי שאמור היה, וכך גם גמר הליגה.

"אני לא מתכוון להעריך מה השחקנים יעשו, אני רק מקווה שאירועי השבוע הבא יובילו אותנו לעונה בת 72 משחקים שתיפתח ב-15 בדצמבר", אמר סטרן.

שביתה ב-NBA: סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully