וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נוטה לא לממש את האופציה על אורמוש

10.11.2011 / 20:24

האדומים צריכים להשיב עד ינואר, הקשר יירכש רק אם ירשים בחודשיים הקרובים. גורם במועדון: "יש שקט וזה בזכות קשטן"

אחרי פתיחת עונה קשה בעיקר מחוץ למגרש, ועימותים שכללו את השחקנים, ההנהלה, המאמן והקהל, בהפועל תל אביב נהנים מהשקט. במועדון ידעו לציין שאווירה כל כך רגועה לא זכורה בשנה וחצי האחרונות וגורם בהנהלה אמר היום (חמישי): "צריך להוריד את הכובע בפני דרור קשטן. הוא לא סתם עשה את המלחמות האלו, עכשיו רואים את התוצאות. הגיוני שלמאמן עם הכי תארים בארץ יהיה קצת מושג במה שהוא עושה, לא? אנחנו מקווים שהשקט הזה יישמר ונצליח גם להשתפר עוד יותר ביכולת".

באימון היום קשטן אמר לשחקניו: "אתם יוצאים לפגרה של כמה ימים, תנוחו, תבלו ותחזרו עם אנרגיות חדשות". נכון לעכשיו נראה שהמאמן לא מתכנן שינויים בהרכב לקראת משחק הליגה הבא נגד רמת השרון בעוד שבוע וחצי, מה שאומר שהקפטן וואליד באדיר אמור להמשיך לקבל את הקרדיט לצידו של מריו פצ'לקה במרכז ההגנה. ביוואן פרנסמן ושי אבוטבול לא נמצאים בתמונת ההרכב ונראה שהמאמן מאותת להנהלה שהוא מעוניין בחיזוק בעמדות הבלם והקשר המרכזי בינואר הקרוב.

אפרופו ינואר, הנהלת הפועל אמורה להחליט בשבועות הקרובים האם לממש את אופציית הרכישה של מירקו אורמוש הקרואטי. אורמוש הגיע למחזיקת הגביע בהשאלה לעונה כשבהסכם עם היידוק ספליט נאמר שהפועל תצטרך להחליט עד ינואר האם לרכוש את השחקן. כרגע נראה שלאור היכולת הלא יציבה של אורמוש, הפועל לא תממש את האופציה עליו, אבל הקרואטי הצעיר שחזר לאחרונה מפציעה, ינסה להרשים בחודשיים הקרובים ובמקרה כזה לא מן הנמנע שיירכש.

המאמן קשטן צפוי לשוחח עם נוסא איגייבור, להדגיש בפניו את החשיבות שלו לקבוצה ולבקש ממנו לוותר על יציאה לאליפות אפריקה עד גיל 23 בסוף החודש. כזכור, במידה שייצא, איגייבור יחמיץ את הדרבי וכן את משחקי הליגה של הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully