וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלי טביב אסר על חברי ההנהלה להתראיין

27.10.2011 / 13:47

הבעלים החליט לשים סוף למתיחות בין קשטן ליו"ר אוסידון, בו חשד המאמן שהוא מדליף. איגייבור עשוי להחמיץ את הדרבי

בעלי הפועל תל אביב, אלי טביב, הודיע היום (חמישי) לחברי ההנהלה שהוא אוסר עליהם להתראיין ללא אישור, זאת על מנת להרגיע את הרוחות בסביבת המועדון ולמנוע עוד ציטוטים בשם "גורמים בהנהלה". טביב מודע היטב למתיחות הגדולה בין היו"ר דורון אוסידון למאמן דרור קשטן, שחש פגוע מדברים שהודלפו לתקשורת כנגדו, וזו הסיבה המרכזית בגללה נקט בצעד הזה.

בתוך כך, קשר הקבוצה, נוסא איגייבור, עשוי להחמיץ מספר משחקים חשובים מאוד של הקבוצה אם יוזמן לנבחרת ניגריה עד גיל 23 שתשחק באליפות אפריקה בתאריכים 26 בנובמבר עד ה-10 בדצמבר. המשחקים של הפועל תל אביב בשבועיים הללו יהיו הדרבי נגד מכבי תל אביב, משחקי הליגה נגד מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה וכן משחק החוץ נגד ראפיד בוקרשט בליגה האירופית.

הטורניר משמש למעשה גם כטורניר מוקדמות האולימפיאדה באזור האפריקאי וניגריה תפתח את הופעותיה ב-27 בנובמבר נגד מרוקו המארחת, כשהדרבי התל אביב משובץ כרגע ל-26 בנובמבר, אבל כנראה ישמש כמשחק המרכזי וישוחק ב-27 או ב-28.

הסבירות שאיגייבור יוזמן לנבחרת הצעירה של ארצו גבוהה מאחר שהוא נחשב לאחד מהכוכבים הגדולים שלה וגם כבש צמד ב-1:3 על גאנה במוקדמות לפני מספר חודשים. אגב, הקשר שאז עוד שיחק בלילסטרום הנורבגית, איחר לחזור לנורבגיה ואחרי שבכל זאת הגיע, ביקש להשתחרר ממשחק ליגה נוסף בגלל עייפות.

אגב איגייבור, הבעלים טביב, העביר אתמול ביקורת על הניגרי במהלך משחק הניצחון 3:5 על עירוני רמת השרון ברבע גמר גביע הטוטו ואמר: "אני לא מבין למה הוא משחק. הוא לא יכול לשחק עם טחורים האלה".

"יש אווירת דיכאון בקבוצה"

הפועל תל אביב אמנם עלתה אתמול (רביעי) לחצי גמר גביע הטוטו וקטעה את רצף שני ההפסדים שלה, אבל במועדון לא שבעו נחת מהניצחון 3:5 על עירוני רמת השרון, שחשף את היכולת הירודה של הקבוצה בחלק האחורי. גם וואליד באדיר שפתח בהרכב אחרי תקופה ארוכה, היה חלש מאוד ולא פתר את הבעיות במרכז ההגנה. הבלם הוותיק צפוי לפרוש בתום העונה.

בקבוצה לא היו מרוצים מכך שהמשחק נגרר להארכה, אבל העייפות רחוקה מלהיות הבעיה המרכזית. "יש אווירת דיכאון בקבוצה", אמר היום אחד השחקנים. "נוצר מצב שכל אחד חושב רק על עצמו ואין את הביחד שהיה פה בשנים האחרונות. זו לא תקופה טובה, אבל אם יגיעו כמה ניצחונות אז המצב ישתפר".

"היה חשוב לעלות שלב", אמר בסיום המשחק אלרואי כהן. "זה לא משנה אם זה גביע המדינה או גביע הטוטו, אנחנו מרוצים מאוד מזה שעלינו. אבל את היכולת אנחנו חייבים לשפר. אחרי שהובלנו 0:2 היינו צריכים להראות אופי ולשמור על התוצאה. אנחנו קבוצה גדולה ואסור שדברים כאלה יקרו. אני שמח שבסוף חזרנו כמו גדולים".

כהן התייחס גם לביקורת על היכולת של הקבוצה, שלא מזכירה במאום את זו של הקבוצה של אלי גוטמן, אליה התרגלו האוהדים בשנים האחרונות: "אני מאמין שנגיע לרמת משחק אטרקטיבית יותר כי אנחנו מסוגלים לזה. לא קל לשחק כל-כך הרבה משחקים בזמן קצר, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים להסתדר עם זה. אנחנו צריכים לטפל נכון בגוף ולהתאמן כמו שצריך, ונקווה שנעשה את זה ושהעייפות לא תהיה פקטור".

על עצמו הוסיף הקשר: "אני כל הזמן רוצה להשתפר ומצפה מעצמי ליכולת טובה יותר ממשחק למשחק. אני שמח שהצלחתי להבקיע ולסחוט פנדל, ואני מאמין ומקווה שזה ימשיך ככה. אמשיך לעבוד קשה".

במהלך המשחק התפתח עימות בין טוטו תמוז לאוהד של רמת השרון, שהקניט את החלוץ. תמוז אמר לו: "סתום את הפה ושב בשקט", אבל היו"ר דורון אוסידון והבעלים טביב הרגיעו אותו לפני שהתפתחה מריבה של ממש בין השניים.

קשטן מתגונן: "יש לי את הדרך שלי, הקהל עוד יהנה"
צפו בהפועל תל אביב מתקשה בדרך לחצי גמר גביע הטוטו

(עדכון ראשון: 10:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully