וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "יש לי את הדרך שלי. בטוח שהקהל עוד יהנה"

26.10.2011 / 22:05

מאמן הפועל ת"א התפנה להגן על עצמו אחרי ה-3:5 על רמה"ש בגביע הטוטו: "גם בבני יהודה הקהל לא אהב את המשחק שלנו"

הפועל תל אביב נמנעה הערב (רביעי) מהפסד שלישי ברציפות, וניצחה 3:5 את עירוני רמת השרון ברבע גמר גביע הטוטו. אחרי שכבר הובילה 0:2 משערים של מהראן לאלה ועומר דמארי, העולה החדשה חזרה בצורה מדהימה והפכה ל-2:3 בזכות שערים של אלן מסודי, תומר סוויסה ואוסקר גררו, אך טוטו תמוז ניצל פנדל שלא היה, כבש בדקה ה-87 ושלח את המשחק להארכה. במחצית השעה הנוספת של המשחק, לאלה ואלרואי כהן הבקיעו, והשאירו את רמת השרון רק עם המחמאות.

"ספגנו שלושה שערים מכלום, אך מנגד כל התקפה שלנו הייתה קטלנית", סיכם דרור קשטן, מאמן הפועל תל אביב, את המשחק. "במחצית השנייה היה לנו חוסר ריכוז ואמנם השווינו עם פנדל לקראת הסוף. משחק ההגנה התייצב במחצית השנייה והמשחק שלנו הלך והשתפר. הפועל נמצאת בתהליך לא פשוט של שחקנים חדשים. מעט מאוד קבוצות עושות מהפך כזה בסגל השחקנים. פתחנו את העונה בצורה הטובה ביותר מזה שנים וזה מצביע על התהליך. אנשים צריכים להתאזר בסבלנות. אני בטוח שגם הקהל יהנה. יש לי סבלנות ויש לי את הדרך שלי".

קשטן התייחס למעמד עצמו, ואמר: "משחקי גביע הטוטו לא אטרקטיבים ואוהדים לא מטריחים את עצמם לבוא כדי לראות אותם. זה לא כמו במדינות אחרות שבכל משחק, ולא משנה איפה, הקהל בא לראות את הקבוצה שלו. אין לי טענות לאוהדים. הם השחקן ה-12 שלנו בבית ובחוץ. הם קהל דוחף וממריץ. אני מאוכזב מאיך שאנחנו נראים במשחקים האחרונים. גם בשנה שעברה האוהדים לא אהבו תמיד את המשחק שלנו, אבל הקבוצה שאימנתי הגיעה ליעדים שלה, אז תהיו סבלניים".

שי אבוטבול: "אנחנו חוזרים על אותן הטעויות ומקבלים גולים קלים אבל הכי חשוב שבסוף ניצחנו. רמת השרון טובה והיא עובדת קשה מאוד על המגרש. אני מקווה שנלמד מהבעיות האלה שקורות לנו לפעם הבאה. בסך הכל אני עדיין חושב שמוקדם להספיד אותנו". על מיעוט הקהל של הפועל תל אביב במשחק, אמר: "הקהל של הפועל הכי טוב בארץ והוא תמיד בא ותומך בעיקר בבית, ואני בטוח שהוא ילווה אותנו בהמשך העונה".

צפו בהפועל תל אביב עולה לחצי גמר גביע הטוטו

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מאיר יצחקי: "שאיגוד השופטים יסביר לי איך להשיג את ה-300 אלף שקל שהפסדתי בגללם"

מנגד, בעירוני רמת השרון זעמו בסיום על שופט המשחק רועי ריינשרייבר, שלטענתם פסק פנדל מפוקפק להפועל תל אביב ובכלל לאורך כל המשחק קיבל החלטות חד צדדיות. יושב ראש הקבוצה מאיר יצחקי אמר בסיום: "בושה וחרפה מה שהיה כאן. שופטים נותנים כבוד לקבוצות הגדולות על חשבון הקבוצות הקטנות. המשחק הזה היה שווה לנו 300 אלף שקל והגיע לנו לקחת אותו. לא רק זה שלא הגיע להם פנדל, שילמנו בהארכה בפציעה של ליפינייה שלא ישחק נגד בית"ר ירושלים, ונאור פסר שהורחק ייעדר לפחות שני משחקים. גם את מומי זפרן אין לנו ליום ראשון נגד בית"ר וקיבלנו מכה רצינית. מי יחזיר לי על הטעויות האלה והנקודות שאני עשוי להפסיד מול בית"ר? בושה וחרפה. אם הפועל תנצח עם שיפוט הוגן אני אגיד להם כל הכבוד אבל מה שהיה פה זה שערורייה".

סביטי ליפנייה שנפצע ברגלו ייעדר מספר שבועות ובכל מקרה לא יהיה כשיר לבית"ר ירושלים ביום ראשון, כמו גם נאור פסר שהורחק. את ליפנייה צפוי להחליף יניב לביא ואילו את פסר שהורחק צפוי להחליף גיא ליפקה שגם הוא חוזר מפציעה. רומולו הברזילאי כלל לא נכח באיצטדיון וברמת השרון מעוניינים להשתחרר מחוזהו של החלוץ החתום על לחודש ינואר ולשחררו מיידית תמורת פיצוי.

מנחם קורצקי, מנכ"ל הקבוצה ששימש כמאמן בהיעדרו של מומי זפרן, אמר: "לא ציפיתי להפסיד כך. כבר הובלנו 2:3 וראיתי את הניצחון מול העיינים. הנזקים מהמשחק הם גדולים מאוד. הורחק לנו שחקן שלא יוכל לשחק בשבת ואיבדנו את סביטי ליפנייה, שככל הנראה ייעדר לתקופה ארוכה. אני מרוצה מהקבוצה שעמדה בהנחיות שקיבלתי והעברתי לשחקנים ממומי זפרן. סביטי ליפנייה מתח במהלך המשחק את שריר הירך האחורי ויש חשש לקרע בו וזה פוגע בנו מאוד".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully