וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה ניצחה את צרפת 1:2 במשחק אימון

השחקנים של לוזון לא נראו טוב, אבל הצליחו לנצח במשחק האימון. צמח (36) וביטון (83, פנדל) מחקו יתרון של היריבה

הנבחרת הצעירה של ישראל גברה הערב (חמישי) 1:2 את נבחרת צרפת עד גיל 20. זה היה המשחק הראשון מבין שניים של הנבחרת הישראלית נגד הצרפתים בצאטידיון רמת גן, כשהמשחק הבא יתקיים ביום ראשון. ישראל תארח את יורו 2013 והמשחקים נגד צרפת הם חלק מההכנה הארוכה לאותו טורניר.

למרות הניצחון, הנבחרת של גיא לוזון הציגה כדורגל לא טוב בשני צידי המגרש ובעיקר התגוננה, אם כי ידעה עקצה. הצרפתים השתלטו על המגרש משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום, אבל לא היו תכליתיים והפסידו.

הצרפתים עלו ליתרון בדקה השמינית, כשאנתוני קנוקר קיבל כדור בתוך הרחבה הישראלית, סובב שלושה שחקנים ושלח בעיטה חזקה לפינה הגבוהה של בוריס קליימן. שער יפהפה ו-0:1 לצרפת. ישראל לא נראתה טוב בדקות הבאות, אבל הצליחה להשוות בדקה ה-36 אחרי שציון צמח קיבל מסירה מאור ברוך וסיים כניסה יפה לרחבה עם בעיטה שטוחה פנימה.

המחצית השנייה נערכה במעמד צד אחד, כשהצרפתים יוזמים, מניעים כדור ומציגים משחק צירופים יפה והרבה טכניקה אישית, אבל לא מצליחים להגיע לסיכון ממשי של בוריס קליימן. בצד השני, החילופים של גיא לוזון הפיחו מעט חיים בחלק הקדמי של ישראל ובדקה ה-83 מואנס דאבור נפל ברחבה, השופט דניאל בן נתן השתכנע והצביע על הנקודה הלבנה וניר ביטון הפך את הפנדל לשער ניצחון.

הרכב נבחרת ישראל: בוריס קליימן, אלי דסה, עידו לוי, סארי פלאח, עמרי בן הרוש, ניר ביטון (עאהד עזאם, 90), מרואן קבהא (בן בוטבול, 76), סינטאיהו סלליך (דור מיכה, 64), ציון צמח (אלון תורג'מן, 68), מוחמד כליבאת (רועי קהת, 80), אור ברוך (מואנס דאבור, 76).

מאמן הנבחרת, גיא לוזון, אמר בסיום המשחק: "מהדקה ה-20 שיחקנו טוב מאוד. צריך לזכור ששיחקנו פה היום מול נבחרת שבקיץ האחרון זכתה באליפות העולם עד גיל 19, כלומר שבגילאים שלהם הם הכי טובים בעולם. נתנו היום פייט לא נורמלי, היו לנו צירופי משחק יפים ושיחקנו כדורגל טוב.

"אנחנו עובדים קשה ונמצאים במגמת שיפור תמידית. אמרתי את זה גם אחרי שהפסדנו לאנגליה וזה נשמע לאנשים הזוי, אבל היום רואים את השיפור. בוריס קליימן כמעט ולא נגע הערב בכדור וזה אומר הרבה. בסך הכל החבר'ה עשו פה מאמץ עילאי, שכן צריך לזכור שלא כל השחקנים שלנו משחקים קבוע בליגת העל. חלקם שחקנים מחליפים בליגת העל, חלקם משחקים בליגה השנייה. היום היה קצב טוב, פייט טוב והכי חשוב - היה כדורגל טוב".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully