וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וובה זייקמן: "יהיה מרגש לשחק נגד הפועל ראשון לציון"

המאמן לשעבר של האדומים יפגוש אותם עם רחובות (ו', 16:30). ראשון בלי זאכרוב, ברחובות ינסו לנצח אחרי 11 שנה

המחזור השלישי בליגת ווינר בכדוריד ייפתח הערב (חמישי) כשהפועל אשדוד תארח את א.כ. נס ציונה (20:00, הסיטי), ומחר צפויים כמה מפגשים מעניינים, כאשר במשחק המרכזי תתארח מכבי ראשון לציון בהדר יוסף אצל מכבי תל אביב. בני הרצליה תארח את סגנית האלופה אס"א תל אביב, ומשחק מסקרן יתקיים ברחובות כאשר עירוני המקומית תארח את הפועל ראשון לציון, במפגש ראשון של וובה זייקמן מול הקבוצה שבה שיחק ואימן עד לעונה החולפת.

מחר בבוקר יקיים הפורום של הנהלת האיגוד דיון באשר להבנות שהושגו עם השופטים במטרה לאשר אותם, ולחתום בשבוע הבא על הסכם, כך שמחזור המשחקים צפוי להתקיים כסדרו.

עמית כהן, שחקנה של נס ציונה, מאמין שלאחר שקבוצתו השיגה באשדוד ניצחון בגביע איגוד השופטים, הם ישברו את רצף שני ההפסדים עם פתיחת הליגה: "אנחנו באים מוכנים ודרוכים מאוד למשחק והיום מתחילה הליגה האמיתית שלנו. ניתן פייט גדול כי פתחנו את העונה לא כמו שרצינו. נגד הרצליה שיחקנו טוב והפסדנו. יכול להיות שהניצחון על אס"א ת"א והעלייה לגמר גביע איגוד השופטים קצת סנוורו אותנו, אבל אנחנו צריכים לחזור מהר מאוד לפוקוס".

קפטן אשדוד, נתנאל מלול: "אנחנו אחרי שני משחקים כמעט בלתי אפשריים מול שתי הראשוניות, והנקודות יישארו הערב באשדוד כי אין אופציה אחרת. זה יהיה קרב מותח ומשחק מעניין. כבודם של נס ציונה במקומם מונח אבל ליגה זה סיפור אחר לגמרי מאשר אותו משחק בינינו בגביע השופטים". נס ציונה עלולה לשחק ללא הסרבי המצוין בוריס גרק שחולה בדלקת ריאות. גם מתן פוטשניק פצוע. באשדוד יחסר הפיבוט אביעד דהן הפצוע.

במשחק בין ראשון לציון תחסר ראשון את דניס זאכרוב הפצוע, וברחובות מקווים שאחרי 11 שנים ישיגו ניצחון על האדומים. וובה זייקמן מזוהה עם האדומים מעיר היין מאז 1992. הוא זכה עם הקבוצה ב-15 תארים כשחקן גדול וכמאמן, שיחק איתם בליגת האלופות, והקיץ נחת ברחובות: "השנים בראשון לציון השאירו בי חותם עמוק, וזה יהיה מרגש. אני יודע מה היכולות של ראשל"צ ושל השחקנים הצעירים, שעברו בחלק מהשנים דרך הידיים שלי. אני מכיר אותם היטב ושמח על ההתקדמות שלהם אבל היום המטרה שלי היא עירוני רחובות. אנחנו צריכים לשחק ללא טעויות כדי לנסות לשמור על משחק חי".

קפטן הפועל ועוזר המאמן של האדומים, עידן מימון: "יש לנו הרבה כבוד לוובה. היו לו הרבה שנים יפות בהפועל ראשון לציון, אבל אותנו מעניין רק הניצחון. רחובות זה מוקש". מאמן האדומים סער פרנקל: "רחובות פתחה את העונה עם שני ניצחונות ויומרות לצמרת. אנחנו מתייחסים בשיא הרצינות למשחק כי יש שם שחקנים מאוד מנוסים ומדובר במשחק חוץ במגרש ביתי מאוד. הפציעה של דניס היא לא תירוץ לכלום. הסגל שלנו מספיק רחב ועמוק כדי שהשחקנים שנמצאים ישכחו את אלה שחסרים לנו כרגע".

מכבי ת"א, אחרי ההפסד להפועל ראשל"צ במחזור הקודם (23:18), תארח את מכבי ראשל"צ. המפגשים בין הקבוצות בשנים האחרונות צמודים. שני המשחקים הראשונים, בכל אחת משתי העונות הקודמות, במחזורים הרביעי והחמישי, הסתיימו בשיוויון 28:28. בעונה שעברה גם שני המפגשים הנוספים היו מותחים והסתיימו בניצחון בהפרש של שער ושניים לטובת ראשל"צ (שידור ישיר בערוץ הספורט).

א.ס רמת השרון, מלאת הכישרון אבל כבר עם שני הפסדים, תנסה להשיג נקודות ראשונות בבית (16:30, אורנים) מול מכבי קרית מוצקין, שלאחר הפסד ברחובות ניצחה במחזור השני את סביון 23:34. קרב העולות החדשות בין א.ס. סביון לבין מ.כ חולון יתקיים באולם החדש בסביון (17:00) וינעל את המחזור.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully