וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: יהיה עשר

12.11.2011 / 12:30

המחזור העשירי ב-NFL יביא עימו מספר יריבויות ענקיות. הג'טס יארחו את הפטריוטס, שיקגו את הליונס. הניינרס מול הג'איינטס

בשעה טובה (או שלא...) הגענו באופן רשמי לחצי השני של העונה. המחזור העשירי יצא לדרך כבר בלילה שבין חמישי לשישי כשאוקלנד גברה 17:24 על סן דייגו. שאר המחזור יושלם כרגיל מחר (ראשון) ובליל שני, כשהפעם צפויה לנו מנה גדושה של משחקים משום שבניגוד לשבועות האחרונים, אף קבוצה לא נמצאת בשבוע החופש שלה.

המחזור שעבר היה אחד הטובים ביותר העונה, אם לא הטוב מכולם והיה רווי בדרמות, מתח והפתעות. גם בסיומו, גרין ביי נותרה הקבוצה המושלמת היחידה בליגה ואילו אינדיאנפוליס עדיין נטולת ניצחונות. השבוע צפויים לנו מספר מפגשי ענק, חלקם בין יריבות לבית. המצב בבתים כרגע הוא הצפוף ביותר מזה שנים וישנן כל כך הרבה קבוצות שרואות בעצמן מועמדות לפלייאוף, כך שכל משחק הופך למכריע.

במוקד יעמדו הקרבות בין אטלנטה לניו אורלינס, סינסינטי, שתנסה להמשיך להפתיע מול פיטסבורג, שיקגו המעודדת שפוגשת את דטרויט, סן פרנסיסקו המדהימה שתעמוד בפני מבחן קשה מול אחת הקבוצות הטובות בליגה כיום, הג'איינטס וכמובן, ה"קלאסיקו" של השנים האחרונות, ניו יורק ג'טס מול ניו אינגלנד.

מגמה נוספת, לצד מספר בתים צפופים, שמאפיינת את העונה, היא כמות לא מבוטלת של קבוצות חלשות ומשחקים די קלים על הנייר. ולמה אנחנו מציינים את זה? כי אפילו דוד רוזנטל, האיש שלאס וגאס עשתה עליו מיליונים, הצליח לנחש תשעה משחקים מתוך 14 משחקים, כשיחד עם הנפילה ביום חמישי אנחנו על 64.8 אחוזים עונתיים (85 מ-131). רגע לפני שנתחיל, הנה מה שיש לרשתות להציע לנו השבוע:

אנדי דלטון שחקן סינסינטי בנגאלס. David Kohl, AP
מבחן ענק לסינסינטי. דלטון/AP, David Kohl

FOX:

20:00 אטלנטה - ניו אורלינס
23:00 שיקגו - דטרויט

METV (אגב, מישהו יודע מה קרה למטיפים העונה?):

20:00: דאלאס - בפאלו
23:00: סן פרנסיסקו – ניו יורק ג'איינטס

5+ לייב:

23:00 טמפה ביי - יוסטון

ESPN:

בין ראשון לשני, 3:20: ניו יורק ג'טס- ניו אינגלנד
בין שני לשלישי, 3:30: גרין ביי - מינסוטה

טוני גונזאלס שחקן אטלנטה פאלקונס. rick osentoski, AP
טוני גונזאלס ואטלנטה יפתחו ערב ענק של פוטבול מול הסיינטס/AP, rick osentoski

מי מועמדת ומי רק מעמידה פנים? (שעה ראשית: 20:00)

אטלנטה (3:5) - ניו אורלינס (3:6)

איזו פנינה לפתוח איתה. קרב גדול בג'ורגיה דום בין שתי מוליכות ה-NFC דרום. הפאלקונס בתקופה טובה, עם שלושה ניצחונות רצופים והם מאיימים על מעמדם של הסיינטס כשליטי הבית הזה, בטח כשנותרו להם חמישה משחקים העונה בדום, מקום בו מאט ריאן לא נוטה להפסיד. טוני גונזאלס וחוליו ג'ונס, שנמצא בכושר שיא, סוחבים פציעות אך צפויים לשחק. מנגד הקדושים ממשיכים לתקתק את אחת ההתקפות הטובות בליגה, כשדרו בריס כבר חצה את רף 3,000 היארדים בדרך לעונה היסטורית. הסיינטס התגברו על ההפסד לסנט לואיס עם ניצחון חשוב על טמפה ויודעים שניצחון נוסף בתוך הבית ייתן להם דחיפה גדולה. בניו אורלינס יש בעיות בהגנה, כשמגן הפינה טרייסי פורטר והליינבקר ג'ונתן וילמה פצועים ולא ישחקו. מי שכן עשוי לשוב לקווים אחרי פציעתו הוא המאמן שון פייטון, שצפה במשחקים האחרונים מהיציע.

תחזית: קשה, קשה. אטלנטה

סינסינטי (2:6) – פיטסבורג (3:6)

נו, האם הבנגאלס אמיתיים או לא? כנראה שאחרי המשחק הזה יהיו לנו יותר תשובות בנושא. סינסינטי, עם צמד הרוקים אנדי דלטון ואי. ג'יי. גרין, אומנם גברה עד כה בעיקר על קבוצות בינוניות, אבל זה עדיין לא מוריד מערך ההישג שלה- שישה ניצחונות בחצי העונה הראשונה. לצערם של הבנגאלס, כדי להגיע לפלייאוף הם צריכים לעבור את אחד הבתים הקשים בליגה, בו משחקות בולטימור והיריבה שלהם ביום ראשון, פיטסבורג. הסטילרס כבר השיגו ארבעה ניצחונות רצופים והיו בדרך למעלה, אלא שאז הגיע ההפסד הביתי מול בולטימור בשניות הסיום, שעלול לעלות לסגנית האלופה במקום בפלייאוף. ביג בן רות'לסברגר, התופס הנפלא מייק וואלאס והרץ רשארד מנדנהול צפויים לעבור ערב ארוך מול אחת ההגנות הטובות בליגה. פיטסבורג מחזיקה במאזן נהדר של תשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה בסינסינטי.

תחזית: סינסי בהחלט לא רעה, אבל נראה שהיא עדיין לא מוכנה לנצח משחקים מהסוג הזה. פיטסבורג

קליבלנד (5:3) – סנט לואיס (7:1)

הבראונס רואים איך הבית בורח להם קדימה ולא ממש עושים משהו בנידון. בשבוע שעבר הם ניגפו ביוסטון ואחרי פתיחה מעודדת הם כבר עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים. ההגנה של החומים לא מאוזנת והדבר פוגע בהם. הגנת המסירה היא הטובה בליגה, אבל הגנת הריצה רק במקום ה-30, כשיחד עם ההתקפה החלשה שמייצרת רק 14.9 נקודות למשחק, קליבלנד לא נשארת עם יותר מדי אפשרויות לניצחון. פייטון היליס הסורר ימשיך להיעדר. מול הבראונס תתייצב סנט לואיס המאוכזבת. לוח המשחקים הבלתי אפשרי של הראמס הביא אותם למצב של 6:0. ניצחון גדול על ניו אורלינס נתן תקווה, אך ההפסד המיותר לאריזונה החזיר אותם למציאות. עד לסיום העונה נותרו לסנט לואיס כמה משחקים בהחלט אפשריים על הנייר, אבל החבורה של סטיב ספאגנולו נראית כמו מי שרוצה שהעונה כבר תיגמר. סאם בראדפורד שב מפציעה בשבוע שעבר, אך ממשיך לשחק רע כשבינתיים הוא מספק שלושה טאצ'דאונים בלבד.

תחזית: כנראה שבמפגש בין שתיים מההתקפות החלשות בליגה לא נקבל משחק גדול. סנט לואיס

שחקן פיטסבורג סטילרס רשארד מנדנהול. AP, AP
רשארד מנדנהול יעבוד קשה מול הגנת הבאנגלס/AP, AP

דאלאס (4:4) – בפאלו (3:5)

הקאובויס לא יציבים מתחילת העונה, וחווים שינויים קיצוניים ביכולת, אפילו תוך כדי המשחקים עצמם. גם העובדה שהם נמצאים כנראה בבית החזק בליגה לא מוסיפה אופטימיות בטקסס. מצד שני, הם יוצאים כעת לסדרה של ארבעה משחקים אותם הם יכולים לנצח (אחרי בפאלו מצפות להם וושינגטון, מיאמי ואריזונה) ובמידה והכוכבים וטוני רומו יתיישרו, אולי הקאובויס עוד יגיעו רחוק העונה. מי שלא מתעניין בכל הדברים הללו הוא הרוקי הסנסציוני דימרקו מארי, שמתפוצץ בשבועות האחרונים ונראה כמו גניבה גדולה של הבוקרים. גם לבילס יש רץ אימתני העונה. פרד ג'קסון מציג מספרים אדירים כמעט בכל משחק, אלא שבפאלו לא בכושר טוב אחרי הפתיחה המוצלחת, כשהשיא השלילי הגיע ביכולת החלשה וההפסד הביתי לג'טס במחזור שעבר. כרגע הבילס עדיין צמודים לשתי המובילות ב-AFC מזרח, אבל במידה והם לא יתעוררו, עוד עונה שהחלה באופטימיות גדולה תלך לפח. בפאלו לא ניצחה את דאלאס משנת 1996 והאוהדים עדיין זוכרים את שני מפחי הנפש מול הקאובויס בסופרבולים של 1993 ו-1994.

תחזית: קשה מאוד לנצח בקאובויס סטדיום. דאלאס

אינדיאנפוליס (9:0) – ג'קסונוויל (6:2)

"It's now or never", שר המלך אלביס וכנראה התכוון למאזן הניצחונות של אינדי. אם הקולטס רוצים ניצחון העונה (בדגש על "אם"), כנראה שלא תהיה להם אפשרות טובה מזו. המשחק בין שתי ההתקפות שצוברות הכי מעט יארדים בליגה ילווה ברשימת פצועים ארוכה, בכיכובם של מייק סימס ווקר מהג'אגוארס ודאלאס קלארק מהקולטס. ג'קסונוויל כבר איבדה מזמן קשר עין עם הפלייאוף והיא רק מחפשת איך לצאת מהעונה הזו עם בליין גאברט מוכן יותר לליגה. הג'אגס הפסידו בכל ארבעת משחקי החוץ העונה כך שלא נראה שלקולטס האומללים, שלא מצליחים לחבר שני מהלכים טובים, צפויה להיות הזדמנות נוחה מזו כדי להימלט מביזיון של עונה ללא ניצחונות.

תחזית: אינדי? יאללה, אינדי

קנזס סיטי (4:4) – דנבר (5:3)

שתי הקבוצות האחרות של הבית הכל כך צפוף הזה כבר נפגשו ביום חמישי והניצחון של אוקלנד מוסיף עוד קצת לבלאגן. גם הצ'יפס וגם הברונקוס פתחו את העונה בצורה איומה, אבל הצליחו להתאושש ולחזור למאבק. אצל קנזס העניין נעצר מעט אחרי תבוסה ביתית לא נעימה ולא נחוצה מול מיאמי בשבוע שעבר, בדנבר חזרו לחייך אחרי שוויליס מגאהי וטים טיבו השתוללו עם משחק הריצה והשיגו ניצחון נאה באוקלנד, במה שכנראה יהפוך לשיטה של הקבוצה בתקופה הקרובה. כל קבוצה יודעת שניצחון שלה כאן שווה עוד יתרון קטן בתוך הצפיפות של הבית ובגלל ששני הקוורטרבקים של הקבוצות, מאט קאסל וטיבו, לא ממש מייצרים יותר מדי באוויר, צפויה מלחמת חורמה על הקרקע.

תחזית: טיבו ומגהאי יובילו את דנבר לעוד ניצחון. קדימה משיח!

טים טיבו שחקן דנבר ברונקוס. Ezra Shaw, GettyImages
טיבו ודנבר מחפשים עוד ניצחון/GettyImages, Ezra Shaw

מיאמי (7:1) – וושינגטון (5:3)

כמעט 30 שנה חלפו מאז הניצחון האחרון (והיחיד) של הרדסקינס במיאמי והקבוצה של מייק שנאהאן רואה איך הבית שלה חומק לה לאיטו. הרדסקינס פתחו היטב אולם לא שבו משבוע החופש שלהם והם כבר עם ארבעה הפסדים רצופים. ג'ון בק ממשיך לקבל קרדיט, אבל הוא עדיין לא מספיק טוב, כשהחיסרון של טים הייטאוור, שגמר את העונה, מותיר את וושינגטון ללא משחק ריצה בכלל. גם התופס סנטנה מוס ממשיך להיות פצוע וייחסר. מיאמי השיגה ניצחון ראשון העונה בשבוע שעבר כשהתפוצצה על קנזס בחוץ. מאט מור, רג'י בוש וברנדון מרשל הצליחו להפיק מעצמם משחק טוב סופסוף ואולי הדולפינס, להם יש ללא ספק את אחד מלוחות המשחקים הקשים בליגה, יצליחו לצאת מהעונה הזו קצת יותר בכבוד.

תחזית: שתי הקבוצות על הפנים, וושינגטון חייבת את הניצחון והיא תיקח אותו

פילדלפיה (5:3) – אריזונה (6:2)

איזו אכזבה עברה על האיגלס. אחרי שני ניצחונות רצופים על היריבות לבית, וושינגטון ודאלאס, הגיע ההפסד לברס במאנדיי נייט, במשחק שכבר היה בידיים של פילי. מייקל ויק שב לסורו, היה מאוד לא מדויק והרבה לטעות בשלבים המכריעים, מה שעלה לאיגלס במשחק אותו אסור היה להם לאבד, שכן כעת הם כבר רואים את הג'איינטס במרחק שלושה משחקים מהם ו"קבוצת החלומות" של אנדי ריד עלולה להישאר בלי כלום העונה. באריזונה גירדו איכשהו ניצחון מול סנט לואיס, שקטע רצף של שישה הפסדים. על אף המאזן הלא מחמיא של הקרדינלס, מלבד תבוסה למינסוטה כל ההפסדים שלהם היו בהפרש ממוצע של פחות מחמש נקודות למשחק. ג'ון סקלטון עלה בשבוע שעבר במקומו של קווין קוב הפצוע והצליח לחטוף שני סייפטים. למזלו, הרוקי הנהדר פטריק פיטרסון ניצח את המשחק עם החזרת פאנט לאנדזון בהארכה. קוב עדיין בספק למשחק.

תחזית: לפילדלפיה אסור ליפול יותר והיא תנצח

טמפה ביי (4:4) – יוסטון (3:6)

ברגע אחד, בו אספה את אלברט היינסוורת' מהוויברס אחרי שהפטריוטס שיחררו אותו, הפכה טמפה לסיפור הגדול של המשחק הזה. עדיין לא ברור כמה היינסוורת' ישחק, אבל הוא בהחלט יכול לעזור לקבוצה הלא יציבה מפלורידה, שהפסידה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים ותפגוש את התקפת הריצה השנייה בטיבה בליגה, אותה מוליכים אריאן פוסטר ובן טייט. מאט שאוב תורם את חלקו ביוסטון, למרות החיסרון המתמשך של אנדרה ג'ונסון. ההגנה של יוסטון גם היא מהטובות בליגה, שוב, למרות העובדה שמריו וויליאמס גמר את העונה. ועכשיו חידה: איך יכול להיות שהקבוצה כבר עם שלושה הפסדים? והתשובה, בעיות אופי. יוסטון, שמעולם לא ביקרה בפלייאוף בגילגולה הנוכחי, עדיין מפסידה משחקים שאסור לה להפסיד ותהיה חייבת להתגבר על כך. לשמחתה, הבית הנוח בו היא משחקת השנה מתעקש לפלס לה את הדרך והמאבק שלה יהיה בעיקר על מיקום. בדיוק בשביל זה היא צריכה ללמוד לנצח מוקשים כמו זה שמחכה לה ביום ראשון.

תחזית: לא יהיה פשוט, אבל יוסטון חייבת את המשחק הזה

קרוליינה (6:2) – טנסי (4:4)

קאם ניוטון, למרות שנחלש מעט, מוביל עד כה את אחת ההתקפות המהנות בליגה ובעיקר סותם הרבה פיות של פרשנים למיניהם, שלא נתנו לו צ'אנס עוד לפני הסנאפ הראשון. הבעיה שלו בינתיים היא טור הניצחונות, שם ניצבת הספרה שתיים, שיכלה להיות הרבה יותר גדולה. הפנת'רס שבים משבוע החופש שלהם וזה בדיוק הזמן הנכון מבחינתם להתחיל לנצח יותר משחקים ולהתארגן לקראת כיבוש בית ה-NFC דרום בעונות הקרובות. ניוטון מאיים לשבור את שיא היארדים לעונת רוקי אותו מחזיק פייטון מאנינג והשאלה היא האם הוא וסטיב סמית' הפורח מחדש יוכלו לשחזר את החצי הראשון של העונה. בטנסי די עצוב בימים אלו. למרות העובדה שהקבוצה עדיין במרדף אחר יוסטון לפלייאוף, גם השחקנים והצוות המקצועי יודעים שמקומם של הטייטאנס לא שם. טנסי הפסידה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים, בעיקר בשל העובדה שאין לה שום איום קרקעי. כריס ג'ונסון, שחקן של למעלה מ-2,000 יארד בעונה ממש לא מזמן, עומד כרגע על 336 בלבד ואם הוא לא יתעורר סופסוף, הטייטאנס יתחילו לסכם את העונה בקרוב מאוד.

תחזית: זה בדיוק מסוג המשחקים שניוטון יכול לנצח כרגע. קרוליינה

מייקל ויק שחקן פילדלפיה איגלס. matt slocum, AP
אסור לאיגלס ליפול שוב. ויק/AP, matt slocum

מלחמת המפרץ (שעה ראשית: 23:05-23:15)

סיאטל (6:2) – בולטימור (2:6)

הרייבנס מגיעים שמחים אחרי שני ניצחונות דרמטיים, האחרון שבהם בשניות הסיום בפיטסבורג, אולי נתן להם את אליפות הבית. למרות האופי הגדול שהפגינו, ג'ו פלאקו וההתקפה הם עדיין לא משהו לספר עליו לנכדים, אבל ההגנה ממשיכה להיות חסרת רחמים וחסרת פשרות מול היריבים. הגנת הריצה של הרייבנס שלישית בליגה והגנת המסירה חמישית. מבעד לכל זה ייאלצו לעבור הסיהוקס האומללים. חילופי הקוורטרבקים נמשכים, כשבשבוע שעבר היה זה תורו של טרוואריס ג'קסון לחרב את המשחק. בסיאטל סופרים כבר שלושה הפסדים רצופים ובעיקר מחכים לדראפט הבא.

תחזית: לא סביר שדווקא מול בולטימור, אחת ההתקפות הרעות בליגה פתאום תמצא את עצמה. רייבנס

שיקגו (3:5) – דטרויט (2:6)

אקשן בעיר הרוחות. שתיים מהיריבות הותיקות בליגה יתמודדו ביניהן בפעם ה-164 במשחק בעל השלכות ישירות למרוץ לווילד קארד, משום שנדמה שגרין ביי לא מתכוונת לעצור בקרוב. לפני חודש בלבד המפגש הזה הסתיים בניצחון ביתי של האריות, כשמת'יו סטאפורד ובעיקר ג'הביד בסט חוגגים על ההגנה החלשה של הדובים. מאז חלפו מים רבים באגם מישיגן, הברס התייצבו וכבר ניצחו שלושה משחקים רצופים, כולל הניצחון הגדול בפילדלפיה. ג'יי קאטלר עדיין לא יותר מסביר, בטח שלא ביחס לציפיות ממנו, אבל מאט פורטה מחזיק את ההתקפה ומוביל גם את התופסים וגם את הרצים. הוא ינסה לנצל את הגנת הריצה החלשה של הליונס כדי לחגוג, כי נדמוקונג סו והקו ההתקפי של דטרויט לא ישאירו הרבה מרחב תנועה לקאטלר.

תחזית: יהיה מטורף. ובסוף, דטרויט

סן פרנסיסקו (1:7) – ניו יורק ג'איינטס (2:6)

מלחמה גדולה בין הקבוצה עם המאזן השני בטיבו בליגה לזו עם המאזן השלישי. כנראה ששתיהן לא ממש חלמו שהן יהיו במצב כזה אחרי חצי עונה. מה כבר אפשר להגיד על הניינרס שאף אחד עוד לא אמר? לא הרבה כנראה. הקבוצה של ג'ים הארבו ממשיכה לחולל פלאים בזכות משחק התקפה מחושב שנשען על פרנק גור עם חיזוקים של אלכס סמית' המפתיע לטובה (חמסה חמסה חמסה) ובעיקר הגנת ריצה כבירה שמאפשרת הכי מעט יארדים בליגה. הג'איינטס חוו פלאשבקים מתוקים מסופרבול 2008 כשגברו על ניו אינגלנד בשניות הסיום כדי להשיג ניצחון שלישי רצוף ולטפס לפתע לפסגת הבית שלהם עם יתרון מבטיח. מכאן ועד לסיום העונה מצפה להם הגרלה קשה מאוד, שבסופה נדע האם זו אכן קבוצה שצריך לחשוב עליה כמועמדת לאליפות. איליי, שייאלץ להסתדר שוב בלי אחמד ברדשאו הפצוע, מצוין בינתיים וממשיך לשמור בכבוד על השם מאנינג בליגה. מי יודע, אולי בסוף הוא יסיים קריירה עם יותר טבעות מאחיו הנערץ?

תחזית: מתישהו הניינרס חייבים להירגע מעט. ניו יורק מנצחת

נדמוקונג סו שחקן דטרויט ליונס. Leon Halip, GettyImages
נדמוקונג סו מחכה להתקפת הברס/GettyImages, Leon Halip

ניו יורק ג'טס (3:5) – ניו אינגלנד (3:5), בין ראשון לשני, 3:20

למי ששרד את כל החגיגה עד לכאן, מצפה דרמה אמיתית בסאנדיי נייט. הפטריוטס יוצאים לניו יורק, למשחק אותו הפסידו בשנתיים האחרונות. הג'טס נראים יותר ויותר מחוברים עם כל מחזור שעובר וטרם הפסידו בבית העונה. קרב הטיטאנים הזה, שהפך לאחד המרתקים בליגה בשנים האחרונות, יפגיש בין התקפת הפטריוטס, שעל אף כושרה הירוד לאחרונה עדיין מובילה את הליגה ביארדים אוויריים, לבין הגנת הג'טס הקשוחה, שנכנסה לא אחת לראש של טום בריידי במפגשי העבר. מן העבר השני ינסה מארק סאנצ'ז לשחזר את משחק הפלייאוף הגדול שלו מהעונה שעברה מול ניו אינגלנד, בו ניצחו הסילונים. ההתקפה בירוק לא ממש מתפקדת עד כה וממוקמת בתחתית הליגה, אבל ניצנים של שינוי חיובי בהחלט נצפו בניצחון הגדול בבפאלו בשבוע שעבר.

"זו תהיה מלחמה, אין ספק. אפשר להציג את זה בצורה יפה, אבל גם הם וגם אנחנו חייבים את המשחק הזה וככה זה יראה", אמר רקס ריאן, מאמן הג'טס, "השתפרנו בשבועות האחרונים וניצחנו שלושה משחקים רצופים, אבל עכשיו נראה עד כמה השיפור הזה היה אמיתי". בניו אינגלנד מצב הרוח מדוכדך אחרי שני הפסדים רצופים. הפטריוטס לא הפסידו שלושה משחקים ברציפות מאז 2002 וכעת ניצבים בפני מבחן גדול, לאחר שלפני כחודש ניצחו את הג'טס 21:30 בפוקסבורו. המאמן ביל בליצ'יק אמר: "כולנו, כולל אני, צריכים לעשות עבודה טובה יותר".

תחזית: זה הולך רק לכיוון אחד. ג'טס

גרין ביי (0:8) – מינסוטה (6:2), בין שני לשלישי, 3:30

אחרון חביב, כדי באמת לחתום מחזור עמוס ביריבויות גדולות, קבלו את הדרבי הצפוני בין שתי השונאות הכי גדולות אולי שיש לעולם הפוטבול להציע. הפאקרס בטירוף מפתיחת העונה, ארון רוג'רס מוביל התקפה כמעט מושלמת עם רייטינג בשמיים וממוצע של למעלה מ-34 נקודות למשחק. האלופה עדיין לא הפסידה ויכול להיות שהיא עושה את דרכה בדרך לעונה מושלמת ואפילו שמירה על התואר. כדי שזה יקרה, בגרין ביי חייבים לעשות משהו עם ההגנה. הגנת הריצה לא רעה, אבל הגנת המסירה מדורגת לפני אחרונה בליגה, כשאפילו כריסטיאן פונדר, שעשה את הופעת הבכורה שלו כקוורטרבק הפותח של הווייקינגס לפני שלושה שבועות במשחק בו ניצחה גרין ביי במינסוטה, הצליח לחגוג באוויר וכמעט הוביל קאמבק גדול. גם בשבוע שעבר מול הצ'ארג'רס, האופי ופיליפ ריברס ניצחו לגרין ביי את המשחק, אבל זה לא יספיק בקרבות הגדולים באמת שעוד מצפים לה במסע להגנה על התואר. מינסוטה תמשיך לשים את הכדור כמה שיותר אצל אדריאן פיטרסון, שנותן עונה מצוינת עד כה, אבל גם היא יודעת שאלו לא המשחקים שמצפים ממנה לנצח.

תחזית: גרין ביי תישאר מושלמת

פוטבול בוואלה! ספורט

מארק סאנצ'ז שחקן ניו יורק ג'טס. Frank Frnaklin, AP
מארק סאנצ'ז והג'טס רוצים להמשיך את התקופה הטובה/AP, Frank Frnaklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully